Obserwatorzy

poniedziałek, 30 lipca 2012

Electra

Zrodził mi się taki pomysł, aby napisać o rowerach firmy Electra. Ostatnio zrobiły się bardzo modne. Ja mam swój już trochę czasu i to co mogę o nim powiedzieć to to, że jest bardzo wygodny i świetnie się nim jeździ ( przy okazji wszyscy się za tobą oglądają xd). Jedynym "minusem" może być to, że nie są tanie ;/ Dodaję kilka zdjęć, resztę możecie zobaczyć tutaj http://www.electrabicycles.pl/






Taki sam model, jaki tu ma Miley ma moja koleżanka. model- Rosie

a tu jest jakieś stare, słabej jakości zdjęcie mojego rowerka. model- Jane. Wiem, że zardzewiały, ale ja niestety nie dbam o niego za bardzo, chociaż ostatnio wyszorowałam go ;D
A Wam jak się podobają? ;)

25 komentarzy:

  1. Mi się nawet podobają ;p
    Ja obserwuję twojego bloga licze na to samo xd

    OdpowiedzUsuń
  2. są przepiękne, przeglądałam ostatnio stronę z nimi, ale zakup muszę niestety na razie odłożyć

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne! :D podobają mi się takie kolorowe! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. rower świetny chcialabym taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne :) + obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ; )
    Najchętniej to bym Ci doradziła z serii "Nie dla mamy nie dla taty ,lecz dla każdej małolaty" Bardzo szybko się je czyta z 20 minut całą książkę ;)Wszystkie są fajne z tej serii.
    + Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny rower ! :3
    + bonus ! Obserwuję : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rowerki < 3 ;D
    http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/ + obserwujee liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm raczej nie kwiatowy, ani owocowy :D ciężko opisać, trzeba po prostu powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodkie są :)
    niestety nie na moje "górzyste" tereny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miętowy jest piękny:))

    Zapraszam do mnie u mnie nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  12. electra <3

    zapraszam na photographypassiion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje za komentarz :)
    świetne rowery, przygarnęłabym któryś z checią :P

    OdpowiedzUsuń
  14. te rwery to moje marzenie ;o ;d
    jesteś szczęściarą, że go masz ;p

    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. no trzeba przyznać ze fajny rower:)
    zaparszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajeee rower ♥.♥

    _____________________________
    Zapraszam do mnie :)
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    Ps. Ja skomentowałam to może i ty ... ?

    OdpowiedzUsuń
  17. już od jakiegoś czasu marzy mi się rower firmy Electra, ale no własnie.. ceny są naprawdę powalające. chyba 50 lat musiałabym zbierać na taki rower, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam rowery tej firmy, ale niestety nie każdy może sobie na nie pozwolić T_T
    Zazdroszczę ci, masz boski model <3
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne rowery :) Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham te rower :) Ja już obserwuje i będzie mi bardzo miło jak Ty też to zrobisz. Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń