Obserwatorzy

sobota, 27 października 2012

Inspirations

Za oknem pada śnieg... W sumie lubię atmosferę, gdy za oknem jest zimno, a w domu pełno świeczek, koc i coś ciepłego do picia, ale nie spodziewałam się, że nastąpi to tak szybko ;)
Jako, że nie mam zdjęć wklejam kilka stylizacji Rity, Rihanny i Miley. Ogólnie lubię nieoczywiste
połączenia, ale czasami lubię postawić na minimalizm ;)
A teraz będę "obczajać" sklepy internetowe w poszukiwaniu zimowych ubrań ;)
A Wy macie już wszystko na chłodniejsze dni? ;)
weheartit.com












13 komentarzy:

  1. Ja muszę sobie jeszcze kupić jedną parę ciepłych bucików ;D
    + zapraszam do mnie - nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę upolować jakieś buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie dziś wyciągnęłam z szafy cieplejsze buty i swetry. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :) podoba mi się ich styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)
    uwielbiam Ritę i Rihannę

    OdpowiedzUsuń
  6. I like this post so much: these pictures are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win 100€ discount coupon on Mia Gioia

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for your comment on my blog dear!! I’m following you back!
    If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    Last day to win 100€ discount coupon on Mia Gioia

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za odwiedziny ;) zapraszam do obserwowania ;) HAPPY NEW YORK !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog;) Zaobserwuję.
    Odwdzięczysz się? --------> http://przyjaciolkibloggerki.blogspot.com/

    Ważne żebyś tylko zaobserwowała;) Chociaż jeśli chcesz to skomentuj..;)

    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń