Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Inspirations

Mam dość mojego perfidnego blondu... Już tak mam, że nie mogę mieć zbyt długo jednej fryzury, jednak moja alergia trochę mnie ogranicza. Na dniach postaram się kupić specjalną farbę do włosów, która mnie nie uczuli... Tak bardzo chcę brąz <3 div="div" nbsp="nbsp">Postów nie dodaję zbyt często, a to dlatego że jak wracam ze szkoły to jest już prawie ciemno ( dzisiaj nawet spadł śnieg ;/), a w weekend jakoś nie mogę się za to zabrać.
Dzisiaj inspiracje "brown hair" z weheartit.com 
Mam nadzieję, że zdjęcia do następnego posta ( nie zapeszając) będą już wykonane moją lustrzanką. ;) ;D
Może polecacie jakąś konkretną? ;>
 











6 komentarzy:

  1. ja mam brązowe włosy właśnie taki ciemny brąz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. w brązowych włosach też pewnie będzie ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :)
    obserwuje !
    zapraszam di mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne,aż zaobserwuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń