Obserwatorzy

niedziela, 13 stycznia 2013

nobody's business

Na dworze jest tak strasznie zimno, że nie da się wytrzymać. Udało mi się jednak namówić Adę na kilka zdjęć i jak na pierwszy raz, to dała sobie radę z moim aparatem w 100% ;*
Ogłaszam wszem i wobec, że od jutra do końca marca nie jem nic czekoladowego. Muszę wymyślić porządną karę za nie wywiązanie się z postanowienia, żeby mnie nie kusiło. Teraz uciekam w świat "Gossip Girl", a później hiszpański ;/ 




Jeszcze 2 tygodnie i ferie! Muszę coś zaplanować, żeby nie siedzieć bezczynnie w domu. ;/
Panie Kurierze, proszę moje buty jak najszybciej! omnomomom

30 komentarzy:

  1. Hej zostałaś zaproszona przeze mnie do zabawy The Versatile Blogger. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już mam ferie : )
    trzymam kciuki za postanowienie :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje licze na rewanzyk ;*
    simplebyanna.blogspot.com

    super blog ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj taak.. też miałam już takie obietnice, ale jakoś mi nie wychodzi -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. równiez zaczynam ferie za 2 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli ty również z mazowieckiego. ; p Nie mogę się doczekać ferii. Noo, na dworze zimnoooo, brrr! ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. serdecznie zapraszam do obejrzenia jeszcze czegos z mojej listy POLECAM!
    PLL tez strasznie uwielbiam <3
    gossip girl tez cudowne ! szkoda ze juz sie skonczylo :(

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za komentarz :)
    również zaobserwowałam
    xoxo
    Ann
    --
    magibal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i świetny blog ;D

    Obserwuje i liczę na rewanż ;D
    http://jogobellla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki śliczne!

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) nie umiem żyć bez czekolady :d obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)
    Dziękuje za komentarz na moim blogu!

    +super blog! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia , masz gust i jesteś śliczna !
    spodobał mi się twój blog !
    + obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja:)
    Pozdrawiam,
    http://big-bam-boom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś sliczna..<3
    Obserwuję...Moze się tez mnie zaobserwujesz.?..:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz ;p powodzenia w postanowieniu ja bym chyba nie dała rady ;)
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ty jesteś ładna! ;)
    I twój blog jest boski ;)
    Zapraszam do mnie mam nowy rozdział ;) ;*

    ps. obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jesteś ;* ;)
    fajny blog ;)
    obserwuję ;)

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznotka!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super blog co do zdjęć mega
    +obserwuje
    zapraszam do mnie do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń