Obserwatorzy

niedziela, 10 lutego 2013

Feriee.


                                              Z cyklu nieuczesana Klaudia i jej słodziaki ;3


Ferie... dziękuję: Czechu, Gunia, Ciupak, Świerszcz, Aka, Anita... i Inni. ;*
 aaa... i Łukaszewska, ciołek... rzucająca mi nocą kamieniami do okna zawsze spoko <3

... a od jutra zacznie się miauczenie, 10 minut przed budzikiem -.-
 i nieopisana radość jak będę wracała ze szkoły ( pana po prawej, bo kot nigdy nie okazuje entuzjazmu) ;)

                                            
   ... no i jeszcze wielkie podziękowania dla niezawodnego rodzeństwa. Błażej, Jagoda, Maciek... dzięki, że mogłam się wyspać -.-
        
                                                            Jutrzejszy dzień zaczynam hiszpańskim. -.- Why?


to nie dzióbek, rzecz jasna. 

                                                                                              

9 komentarzy:

  1. ale masz słodkie zwierzaki! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. kot. <3
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziaki ;3
    ja zaczynam ferie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i zwierzaki. :)

    Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodkie! ;] +fajną masz fryzurę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz fajne zwierzaki :)
    Bardzo pozytywne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne zwierzaki,ja kocham wszystkie sama mam dwa rude kotki:)

    OdpowiedzUsuń