Obserwatorzy

niedziela, 17 lutego 2013

glasses

Przez 1,5 roku niemal codziennie nosiłam szkła kontaktowe. W końcu odwiedziłam okulistę i kupiłam nowe okulary. Wyglądam trochę jak pani bibliotekarka albo farmaceutka (jak kto woli). W tygodniu ( o ile pozwolą mi na to szkolne obowiązki) postaram się dodać outfit. Póki co kilka zdjęć :)






Kto ma jeszcze ferie? ;>

EDIT: Jak zwykle musiałam o czymś zapomnieć. W środę minął rok odkąd założyłam bloga. Tak naprawdę dopiero pod końca grudnia postanowiłam go zmienić, pousuwałam prawie wszystkie posty i zaczęłam prawie że od początku. Mam nadzieję, że sposób, w jaki prowadzę go teraz bardziej się podoba i blog znajdzie więcej odbiorców ;)

16 komentarzy:

  1. Bardzo Ci ładnie w tych okularach :)
    Mam jeszcze ferie xD

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kot. ;)
    ładne foto.
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie Ci w okularach :o
    Śliczne fotki
    Zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki uroczy kot!:)
    ładnie Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no pasuje ci w okularach <3
    ja mam feeeeeerie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam jeszcze ferie :)
    ładnie ci w okularach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i ciekawa notka :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe to tak jak ja... tyle, że ja musiałam zamienić soczewki na okulary ze względu na zdrowie....

    z chęcią obserwuję:) i zapraszam...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny kociak :)
    Uroczo wyglądasz w okularach *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chciałabyś drugie, zapasowe okulary to możesz je wygrać na naszym blogu :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  11. OOOOOOO jaki słodki kotek ! cudowny ! No i na prawdę do twarzy ci w okularkach :)

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Eee tam ! Mi się podoba ♥
    Świetny blog , obserwuję <33
    I Zapraszam do mnie : http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham blogi z zdjęciami^_^
    Możesz zdradzic jakiego używasz sprzętu?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham koty! Wszystkie jak dla mnie są cudne, twój też :3 I to chyba do innego postu, ale fajny masz ten kubek w kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń