Obserwatorzy

środa, 13 marca 2013

Nowy wygląd

 Zmieniłam troszkę wygląd bloga. Nie jest to jeszcze dokładnie tak jak chcę, ale póki co brakuje mi czasu na większe zmiany. Bardzo dziękuję za nagłówek www.dooominica.blogspot.com. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazje z Dominiką współpracować. ;P Jeśli chcecie zobaczyć inne jej prace lub złożyć zamówienie, wchodźcie na www.foto-montaz.blogspot.com .
Dlaczego znów spadł śnieg, dlaczego? :/ U Was też jest?
Jeszcze tylko dodam zdjęcie do poprzedniego posta i lecę...
Ooo... właśnie wybrali PAPIEŻA! ;)







21 komentarzy:

  1. ŁADNE ZDJĘCIA. Nagłówek śliczny! C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny nagłówek :) u mnie też jest śnieg ale ledwo do kostek :p to zimno mnie tylko przeraża :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd bloga bardzo ładny :)
    Śnieg, śnieg wszędzie ;///

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi się tylko wydaje czy na drugim zdjęciu Oskar załatwia swoją potrzebę fizjologiczną? ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek śliczny :):)
    Piękne zdjęcia :)

    Argentinna :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz ślicznego pieska < 3
    Super wygląd bloga : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia *o*

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny nagłówek :)
    a piesio słodziachny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wyglad bloga :)
    Sliczny piesek ! *.*
    Obserwuje i licze na to samo :)
    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny, post i cały blog <33 Świetnie :)
    www.sophy-sophyy.blogspot.com
    Obserwujesz ? Robię to samo :)
    Ps. proszę o pomoc, ponieważ zmieniłam nazwę i link i pogorszyły mi się statystyki. Może masz jakiś pomysł, aby mi pomóc ?

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, to drugie zdjęcie mnie rozwala :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia.
    Znów spadł śnieg, niestety.
    Ładny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej jak ten pies się wygioł. A ogólnie fajny post.
    Zapraszam http//ola_pysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny nagłówek ;)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. słodki piesek, też muszę sobie zrobić lub zamówić nagłówek :P

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń