Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2013

things

Już któryś raz usunęłam kilka postów. Muszę się tego odzwyczaić. ;/
Przyszły tydzień w szkole będzie ciężki, ale dam radę!
Dodaję zdjęcia rzeczy, które w ostatnim czasie wpadły w moje ręce i szorty, które upolowałam już dość dawno na wyprzedaży. Ostatnio mam straszną manię na motyw kwiatków.
Jutro jeszcze wkleję do tego posta zdjęcie koszuli, bo aktualnie się suszy ^^ ;P

W jakich programach robicie nagłówki? ;)
Chcę zrobić bardziej minimalistyczny.










Edit: Dodaję tylko zdjęcie koszuli. ;)


58 komentarzy:

  1. Oejeje..
    Boska torba.:**
    Gdzie kupiłaś i ile kosztowała.??
    Odpowiedz u mnie pod postem proszę..
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciuszki i rzeczy ^^ Jesteś taka ładnaaaaa... ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne słuchawki! I urocze zdjęcie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne te rzeczy dorwałaś :)
    dziękuję za wizytę!


    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje! ciekawy blog. :) obserwujemy? :)
    misselegant06.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz u mnie :) Zapraszam również do obserwowania ;)
    Zakochałam się w tych słuchawkach-pandach! *.* Masz do tego przemiłe oblicze :D
    Ja nagłówek robiłam po prostu w gimpie, chciałam żeby nie był przekombinowany, po prostu najzwyklejszy i najprostszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Omom! Genialne rzeczy *.* Bardzo sławny do nagłówków jest gimp.

    OdpowiedzUsuń
  8. spodenki *.*
    Śliczna jesteś !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko cudowne, choć szorty nie w moim guście. :D

    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy weszłam na Twojego bloga wyświetliło mi się "Język strony: rumuński. Chcesz ją przetłumaczyć?" haha... nie wiem dlaczego.
    Ja właśnie dziś zrobiłam nagłówek (mój pierwszy , więc nie jest zbyt ładny) na photoscape. :)

    http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też często usuwam posty ;x
    wstawiaj częściej swoje zdjęcia, jesteś śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja robię w photoscape ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tu u cb fajnie :):)
    Motyw kwiatków, może dlatego, że wiosna się zbliża ;):)

    Cudna jesteś :***
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kubek <3

    papryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kubek, słuchawki, sukienka - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy! Kubeczek jest uroczy :)
    A ramki Ci zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kubek jest uroczy, ten kwiacisty wzór dodaje mu mega uroku. słuchawki też są przeurocze, te pandy na mnie patrzą :). zazdroszcze szortów i torebki bo są genialne. no i ostatnie zdjecie jest śliczne :) ładna jesteś :* obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne sluchawki ^^ i kubek przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog :) dodaję do obserwowanych ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ćwieki :)
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia! *.* Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kubeczek jest uroczy :)
    Ja nagłówek robię w PF i PS, zależy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajnie zdjęcia :) świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice blog.
    Do you want to follow each other?

    http://tonyandstyle.blogspot.com/?spref=fb

    OdpowiedzUsuń
  26. też uwielbiam motyw kwiatów, od jakichś dwóch lat ♥ obecny nagłówek zrobiłam w Photoscape, a ostatnio na pizap.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. uroczy kubek ;) też lubię motyw kwiatowy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. http://www.foto-montaz.blogspot.com/
    Polecam ten blog. Dziewczyna robi na prawdę świetne nagłówki. :) Może ci pomoże

    OdpowiedzUsuń
  29. kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne rzeczy , szczególnie podobają mi się słuchawki *o* Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ale genialne rzeczy :)
    Wszystkie w moim guście :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne. szorty najladniejsze. ;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. mam te spodenki :)
    Zapraszam do mnie zaobserwuj , skomentuj oddzwięcze się ♥ ♥ to dla mnie ważne !
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Och jakie słodkie zdjęcia ! ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna bluzeczka <3 <3 <3
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja swój nagłówek zrobiłam w Photoshopie :) piękny kubeczek <3 spodenki też bardzo mi się podobają :D pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialne słuchawki - też chce takie !! ;33
    Świetna ramka na zdjęcia ;*
    Śliczne zdjęcie *.*
    Zostawiam komentarz i zapraszam do siebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. Kubek dokładnie w moim stylu :) Ja nagłówki robię w PS'ie, jeśli chcesz mogę dla Ciebie zrobić :) Zapraszam na mojego bloga www.foto-montaz.blogspot.com a zrobię Ci nagłówek jaki tylko chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie 'słodziakowe' słuchawki ! *_*
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jej gdzie kupiłaś te słuchawki ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam podobne słuchawki < 3
    świetne spodenki ! : ooo : >
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam : )
    Fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  42. jaki piękny kubek! i szorty!

    Obserwuję ,Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kubek cudowny, słuchawki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Szorty i kubek genialne :) Czekam na zdjęcie koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  45. dziękuję za komentarz, obserwuję i zapraszam ponownie. fajny pokrowiec na tel :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. ja też chcę takie słuchawki! <3
    Ja robię nagłówki w Paintcie ;d


    Dziękuję za wizytę u mnie! Zapraszam do obserwowania i kolejnych odwiedzin!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny nagłówek-pierwsza rzecz, warta zobaczenia i ekstra rzeczy ;)
    Obserwuję! stylbycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. piekne shorty! :))) zapraszamy do nas !

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam nagłówek <3 Jesteś śliczna tak poza tym :)
    Obserwuję <3

    phaorah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję za komentarz:) oczywiście obserwuje twojego bloga
    Zaobserwujesz mojego bloga?
    klaudia-szczerbak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne słuchawki :) I torba, i koszula, i wszystko co z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kubek <3


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń