Obserwatorzy

niedziela, 17 marca 2013

Volkswagen

 Po liceum mam w planach z koleżankami ruszyć w podróż po Europie. Chciałybyśmy kupić starszego Volkswagen Transporter, ale chyba ledwo wyruszyłybyśmy nim z domu xD Tak czy inaczej dodaję troszkę zdjęć tych aut z weheartit.com
Za oknem tak ładnie świeci Słońce, że nie mam zamiaru siedzieć dzisiaj w domu... Mam nadzieję, że te zdjęcia trochę Was zainspirują i odejdziecie od komputerów. ;)
 Podobają Wam się one czy raczej nie? ;)































52 komentarze:

  1. fajne by były takie wypady ze znajomymi jak na tych zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie byłoby tak kiedyś pojechać ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post.
    Zapraszam do mnie http//ola_pysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam taki pomysł :) taki wyjazd, pakowanie się na spontanie i ruszamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miętowy najlepszy *o* Kocham stare samochody <33 Zawsze chciałam mieć miętowego Garbusa *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super masz bloga :) Obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te autka i co najważniejsze bardzo praktyczne.

    Pozdrawiam+ obserwuje. :)
    W wolnym czasie zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much for your sweet comment,lovely outfit!!!
    Would you like to follow each other?i already follow u!
    Hope to see you soon on my blog.
    Kisses
    www.hopethinkknow.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Klimatycznie byłoby wyruszyć taką furą w podróż do nieznanego świata. Jednak mimo wszystko masz rację,chyba nie warto ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te inspiracje ;) Ale masz rację, za daleko to byście nie wyruszyły..^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post ,blog i nagłówek :) Ogólnie świetne i świetne inspiracje :) Pozatym dobiłaś juz do 200 obserwatorów ,gratulacje ^o^
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    :


    http://lamyporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, tak. Kultowe auto. :D
    Takie typowe na wyprawy z przyjaciółmi. Może nie bezpiecznie, pod tym względem, że... trochę stare i się może rozgrechutać, ale za to jaką ma klasę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne by były takie wypady ze znajomymi jak na tych zdjęciach ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny samochod..:) idealny jak z filmu..:D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia ! :) i bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  17. u Cb świeci słonko a u mnie pada śnieg i są straszne zaspy xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Podróż po Europie brzmi ciekawie,zabierzcie mnie ze sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ten samochód jest genialny:)super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Suuper :) zapraszam do siebie :3
    http://alley-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. taka podróż to marzenie ♥ Szczególnie takim autkiem haha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam plany po szkole zwiedzenia paru miejsc. Świetne zdjęcia. :) / blabiepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. taka podróż jest świetnym pomysłem;)!
    cudowne inspiracje!
    aż chce się lato <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł z tą podróżą. Obserwuję ! ; ]

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka podróż to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł i bardzo inspirujące zdjęcia! Może też się na coś takiego zdobędę z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie to autko wygląda. :P

    OdpowiedzUsuń
  28. podróż po Europie..mm marzenie! :) inspirujące zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. hmm.. fajnie brzmi taka podróż po Europie, jednak ja to bym na takie coś musiała spoooro poczekać ;D
    uwielbiam ten samochód, kojarzy mi się z wakacjami i z filmami amerykańskimi ;D nie wiem dlaczego, ale tak mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach ten klimat ! Nie mogę się już doczekać wakacji :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. swietny pomysl!

    Zapraszam na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam styl tego samochodu! ^^
    Peace ';D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze ten samochód nie wiem czemu kojarzył mi się z jakimś rockmenami albo hipsami haha.
    Dzięki za komentarz u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  34. tylko oby przyjechał do Polski :(
    jej też chcę takie auto, nawet mój tato uważa że to dobry pomysł wiec może sobie takiego kupie :DD
    obserwuję bo ciekawie :DD
    happyd0ll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja mam w planie po maturze zrobić z koleżanką rundke samochodem po Hiszpani, zahaczając po Szwajcarie :) Póki co nie wiem co z tego wyjdzie, i jak zareagują w przyszlosci rodzice gdy im o tym powiem ale oby się udało :D

    nomivida2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz problem z którym nie możesz sobie poradzić ? Napisz rozwiążemy go razem !:)
    daywithmatilda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. takie samochody od razu kojarzą mi się z dobrą zabawą w gronie przyjaciół ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wygląda ten samochód ;) Chociaż nie wyobrażam siebie jako kierowcę tego auta.
    Niemniej jednak dzięki tym zdjęciom zapragnęłam podróży ze znajomymi ;D Pozdrawiam, blueberrysmile :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałoby się wyjść z domu, ale za oknami śnieg i tak zimnoo, ze wole przykryc sie kocem i poogladac film :)
    A te zdjecia achhh tylko marzenia o wakacjach ;)
    No oby Twoje marzenie o podrózy po Europie się spełniło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dobry Volkswagen nie jest zły! ;D Aj, aż się chce wakacji patrząc na te zdj ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe plany :D Ja bym takim autem nie ruszyła się z domu ale do zdjęć byłby idealny! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Marzę o takim <3


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń