Obserwatorzy

piątek, 19 kwietnia 2013

Ciekawie

Dzisiaj się dość dużo wydarzyło. Poszłam specjalnie na pierwszą lekcje, aby zaliczyć na wf układ ze wstążkami, niestety nie było warunków więc poszłyśmy na dwór. Od razu po lekcji pojechałam do Krotoszyna na małe zakupy. Później Wrocław, powrót na chwilkę do domu, ponownie Milicz, spektakl... i mój pierwszy przeprowadzony wywiad dla lokalnej telewizji. Troszkę się stresowałam, bo zupełnie nie miałam przygotowanych pytań i było to totalnie spontaniczne. Mój "chomiczy uśmiech" też był całkiem zbędny, ale wierzę, że z każdym kolejnym razem będzie coraz lepiej i nabiorę troszkę doświadczenia.

We Wro. przypomniałam sobie o pewnym panu, mama do niego zadzwoniła i najprawdopodobniej wakacje spędzę na Sycylii. Hotel jest fajny, dodatkowo zwiedzanie Florencji, Rzymu i Neapolu. Mam tylko nadzieję, że Agata ze mną pojedzie. ;) 
Skoro zrobiło się już tak wakacyjnie, to dodaję nieopublikowane zdjęcia z poprzednich wakacji z Nessebaru w Bułgarii.



















... i jeszcze bardzo ważna rzecz. Zapraszam Was na stronę www.dlakrystiana.pl oraz do polubienia https://www.facebook.com/pomozmykrystianowislomiannemu?fref=ts. Jest to dla chłopaka z mojego miasta, walczącego po raz drugi z białaczką. Organizujemy majówkę w naszym mieście, aby zebrać troszkę pieniążków na leczenie. Do akcji włączyła się już m.in. Justyna Steczkowska, Ewa Chodakowska, a ja skontaktowałam się z managerem, a zarazem bratem Dody i czekam na przesyłkę od nich. Rozsyłamy mnóstwo maili do gwiazd, sportowców itp. Może ktoś z Was mieszka niedaleko Milicza, więc zapraszam. Więcej informacji  na stronie internetowej.
Macie może jakieś pomysły w jaki sposób można jeszcze wspomóc Krystiana?

12 komentarzy:

  1. Przepiękne krajobrazy :D

    Dziękuję za odwiedziny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia zapraszam do mnie blog prowadzę z przyjaciółką :)
    http://friend-ffriend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tam. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! świetne zdjęcia!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ; )

    Przy okazji zapraszam do akcji wspólnego robienia brzuszków ; )
    http://miniminnie95.blogspot.com/2013/05/wyzwanie-przed-latem-robimy-brzuszki.html?showComment=1369405625319#c8324232778313092977

    OdpowiedzUsuń