Obserwatorzy

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

SPOT

 Nie mogłam zabrać się do napisania tego posta, ale w końcu wzięłam się w garść. Głównie, to chciałam Was zaprosić do oglądnięcia spotu, który nagraliśmy w ramach akcji " Dla Krystiana". Z Agatą ledwo co zdążyłyśmy na nagranie, bo jechałyśmy rowerami, ale najważniejsze że dotarłyśmy. Nie mogę go dodać w okienku yt, dlatego jest poniżej w hiperłączu.
Dodaję też zdjęcia autografów Dody, które przyszły w zeszłym tygodniu. 
Więcej http://www.dlakrystiana.pl/

                             SPOT




                             Macie jakieś plany na majówkę? ;)

PS  W imieniu Agaty zapraszam Was do ShinyBox ;)

3 komentarze:

  1. Fajny post,
    Miałam plany, żeby się na rowery wybrać ale pogoda nie pozwoliła :(
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi plany na majowy weekend popsuła pogoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Majówkę rozpoczęłam z moją kochaną drugą połówką. :) Aaa końcówkę spędzam już w domu. :D

    OdpowiedzUsuń