Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

Starbucks





Nie wiem dlaczego nie mam polskich znakow, ale chce napisac ze w rozdaniu zostaly wylosowane Truffl i Martys. Dziekuje wszystkim za wziecie udzialu i juz planuje zrobic nastepne! ;)
Ostatnio we Wro. wybralam sie do Starbucks'a i kupilam bodajze Caramel Frappuccino. Mi smakowalo, choc nie jestem obsesyjna fanka kawy i produktow na jej bazie.
Pilyscie tam kiedys cos? Co najbardziej lubicie? ;)

W koncu wrocilam do brazowych wlosow, w weekend postaram sie dodac post. Teraz czekaja mnie 3 intensywne dni, ale dam rade. ;)







23 komentarze:

  1. to ostatnie to nasze najlepsze zdjęcie ever! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. wszystkie mamy najlepsze xd

      Usuń
  2. nie byłam, ale jakoś mnie nie ciągnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, lans w Starbucksie :D Mi kawa smakuje tylko jak jestem śpiąca. ;p

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. C:
    Nie miałam okazji nic tam pic. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam, ale z chęcią bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie byłam ale z chęcią się wybiorę:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście bardzo lubię kawę ;) Może nie jakąś specjalnie mocną, ale jednak lubię :P

    Cappuccino ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawunia <3 omnom nom pozytywne zdjeicia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam mleko waniliowe ze starbucksa :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubie was :P człowiek na diecie a Wy tak kusicie:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pychaaa. <33
    Najlepsze ostatnie zdjęcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wygladasz :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. love sturbucks and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie pijam jakoś dużo kawy, ale czasem lubię wypić coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam w Starbucksie i żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja często odwiedzam Starbucks'a w wakacje i ferie, które zawsze spędzam w Anglii. Uwielbiam Frappuccino <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie lubię kawy:c
    ładne zdjęcia!
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń