Obserwatorzy

wtorek, 16 kwietnia 2013

z niedzieli

 Znalazłam chwilę, żeby dodać zdjęcia z niedzieli. Pogoda jest cudowna, aż trudno uwierzyć że jeszcze tak niedawno był śnieg. W szkole mam jakieś diagnozy sprawdzające czego nauczyliśmy się w 1 klasie. Jutro matematyka i przyrodnicze ;/ dam radę.
W tym roku jestem jakoś nadzwyczaj aktywna jeśli chodzi o jakieś akcje społeczne itp. Ale to dobrze, fajnie jest coś robić a nie bezczynnie siedzieć. Myślę, że z czasem będą mogła mówić więcej. Tymczasem muszę w końcu wykuć biologię, bo poprawiam już kilka tygodni. ;)
A Wy udzielacie się we wszelkiego rodzaju akcjach?







28 komentarzy:

  1. pomalowałaś włosy! :))
    ładnie wyglądasz w takim kolorze *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello darling!!
    Have to say that your blog is so original and a good inspiration, I really like your last post :)
    Come to my blog and give your opinion, i really appreciate it:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. wlosy pomalowalas :D bardzo ladnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ścięłaś włosy i je pofarbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie, nie mieszkam koło Legnickiej:P

    ładny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna <3 podoba mi si tutaj <3

    + zapraszam dio mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i muszę ci powiedzieć ,że pięknie na nich wychodzisz:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurteczka cudna i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna z cb dziewczyna ;):)
    Strój bomba !! ::)
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz ślicznie, a koszulka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz nieziemsko! :) piękne zdjęcia :)
    jeżeli spodoba Ci się mój blog, byłoby mi miło gdybyś dodała mnie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziękuję, bo zapeszę ;p
    Masz świetne spodnie, gdzie je dorwałaś ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne fotki i super zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty! :)

    _____________________________________
    trufflowapielegnacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna bluzka, bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja, buty są meega ;)

    OdpowiedzUsuń