Obserwatorzy

sobota, 25 maja 2013

efoxcity

 Hej.
Nie dawno kolejny raz napisała do mnie firma efoxcity.com z prośbą o współpracę. Tym razem uległam, bo bardzo spodobała mi się biżuteria, którą oferują. Przeglądnęłam mnóstwo stron m.in. z naszyjnikami i oto dwie rzeczy, które bardzo mi się spodobały.




Jednak ten sklep nie sprzedaje tylko i wyłącznie biżuterii. Oprócz niej możecie w nim znaleźć wiele innych ciekawych rzeczy tkj. suknie wieczorowe czy inne suknie okazjonalne np. w stylu vintage. Myślę, że oferta jest tak urozmaicona, że każda z nas znajdzie coś, co jej się spodoba. Znalazłam wiele rzeczy, które są w moim guście. O jakości produktów powiem więcej, gdy otrzymam swoje zamówienie. Poniżej zdjęcia dwóch sukienek, które mnie w sobie zauroczyły.
Całą ofertę z ubraniami i biżuterią znajdziecie na http://www.efoxcity.com, po prawej stronie znajdziecie również baner.

Możecie też kliknąć w poniższe linki:
evening dresses under 100
vintage prom dresses
clothing online 

Myślę, że dzisiaj jeszcze się odezwę ;)

4 komentarze:

  1. Bransoletka jest ładna :) Pozdrawiam i zapraszam http://indzia-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka, którą pokazałaś jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń