Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2013

mix z Bułgarii

Dzisiaj dopiero oddałam mojego laptopa do naprawy, bo znowu go zepsułam. Korzystając z tego, że ciągle przebywam na mamy komputerze, zebrałam jeszcze trochę zdjęć z poprzednich wakacji. Mimo, że jakość nie jest najlepsza, bo zdjęcia robione są zwykłą cyfrówką i mamy telefonem, to takie posty podobają mi się o wiele bardziej, niż te, na których próbuję pozować i robić dziwne miny. Chcę aby zdjęć z różnych wyjazdów było znacznie więcej niż takich jak w np. w poprzednim poście.
Wiele zdjęć np. z pobytów w Egipcie czy Turcji nie mam, jakoś tajemniczo zginęły. Dodając takie posty mogę powracać i wspominać.
Dzięki temu, że zdecydowaliśmy się pojechać autem a nie lecieć samolotem mogłam zobaczyć również m.in. Węgry ( w tym Budapeszt) i Rumunię.
Kurde, nie mogę się już doczekać kolejnych wakacji, żeby móc robić tysiące nowych zdjęć.
Mimo, że zdjęć mam jeszcze dużo, to postanowiłam że nie będę nimi spamować(?) i pozwoliłam im zostać na dysku, bo są śmieszne i bardziej wpisują się w klimat rodzinnego albumu. Zostawiam Was z kompletnie pomieszanymi fotami. Głównie jest to Varna, Nessebar i Golden Sands.
Jutro Lednica ^^ Lecę troszkę ogarnąć siebie i pokój ^^.

aaa.... i jeszcze filmik z tego wyjazdu






 


























5 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;)
    zazdroszczę ;)
    też bym tam chciała pojechać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNIE TAM ;)
    hahahah xd Kebab ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka woda! <3 *-*
    Claudia-dussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdjęcia i świetny nagłówek, jak zrobiony?:)

    OdpowiedzUsuń