Obserwatorzy

niedziela, 26 maja 2013

weekend

Dzisiejszy dzień spędziłam na oglądaniu "90210". Musiałam się "wyresetować" przed kolejnymi 3 dniami. Później już tylko wolny czwartek, piątek i wyjazd do Lednicy.  W piątek byłam na koncercie Kamila Bednarka, na żywo zdobył u mnie większą sympatię. Wyluzowany, świetny kontakt z ludźmi... a wczoraj poszłam zrobić Adzie zdjęcia, a później pojechałam z nią i jej rodzeństwem na otwarcie kolejki wąskotorowej. Jej prędkość jest zabójcza. <just kidding>
Czas przeczytać coś na religię, bo mam sprawdzian, następny post najprawdopodobniej z Lednicy. Był ktoś z Was tam kiedyś? ;)
koncert
w kolejce

3 komentarze:

  1. Fajne takie pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fociaki ;-)

    Zapraszam do Sb.!!
    KONKURS w którym można wygrać Hematytowe własnoręcznie robione bransoletki !!
    NA prawdę cudeńka !!
    Także zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze zazdroszczę koncertu, bo bardzo lubię jego muzykę i ogólnie barwę głosu :) A Lednicy nigdy nie byłam tylko w Legnicy :P

    OdpowiedzUsuń