Obserwatorzy

poniedziałek, 6 maja 2013

Wspominkowe

Troszkę się nie odzywałam, bo miałam na głowie sporo spraw. W sobotę zdążyłam być w Krakowie, zrobić zakupy we Wrocławiu i jeszcze pojechać na majówkę przeprowadzić wywiad. Popsułam przycisk do włączania laptopa i dopiero dzisiaj wziął go pan do naprawy. Na szczęście już jest zrobiony, ale dostanę go chyba dopiero w czwartek. Jednak dzięki ograniczonemu dostępu do komputera dzień wydaje mi się dłuższy. Szkoda marnować dni na siedzenie w domu, jak jest taka ładna pogoda.
Jutro chcę pojechać z dziewczynami gdzieś rowerami i porobić im zdjęcia, ale zobaczymy jak to wyjdzie. W końcu mam jeszcze 3 dni wolnego, bo są matury. Póki co, chcę wkleić zdjęcie jeszcze z podstawówki, które znalazłam dzisiaj na babci płycie. Miałam taaakie długie włosy. o.O Mam też inne zdjęcia, ale muszę je zeskanować. aaa... no i nici z mojego towarzystwa na wakacje... chyba pojadę sama, ale mam nadzieję że poznam fajnych ludzi. Jadę z biurem Gandalf Travel i wierzę, że wszystko "wypali" i będzie super. Poniżej są 2 zdjęcia z terenu hotelu Villagio Alkantara. Może był ktoś z Was na Sycylii? Jakie wrażenia? ;)



6 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia! Ja nigdy nie byłam na Sycylii, ale mam nadzieję, że kiedyś tam pojadę :)
    Pozdrawiam, www.dackbloom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam nigdy :) Mam nadzieję, że będziesz się fajnie bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż chce się wakacji noo ;d

    PS.jeśli podoba Ci się mój blog ,a jesteś chętna by mi pomóc to zapraszam..! ;-)
    Zbieram obserwatorów jak również staram się by blog trafił do jak największej rzeszy odbiorców ;-)
    Jeśli chcesz mi pomóc udostępnij gdziekolwiek mój blog ;-)
    Z góry dziękuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale widoki :)! na Sycylii mnie jeszcze nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i boskie widoki... fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń