Obserwatorzy

czwartek, 6 czerwca 2013

random

Tak siedzę i marudzę, nie chce mi się czytać tematu z WOS-u więc stwierdziłam, że coś napiszę.
Ostatnio przestałam komentować inne blogi, dlatego jutrzejszy wieczór poświęcę na czytanie postów innych blogerów. Będę też oglądała mecz w TV, ale pewnie nie będzie dostatecznie ciekawy.
 Muszę chyba uaktualnić oprogramowanie na iphonie, bo przez te nowe modele nie mogę pobrać żadnych aplikacji... ale na razie nie planuję wymiany telefonu, z tego jestem zadowolona.
Jeszcze kilka dni w szkole i wymiana, a wraz z nią można powiedzieć że już wakacje.
Od jutra aż do kolonii codziennie biegam, nie ma innej opcji ( chyba że przestanę na okres wymiany, ale to wymyślę jakoś inną formę rekreacji). Dzisiaj sobie odpuściłam, bo jakoś zabrakło mi sił.
Trochę obawiam się tego jak będzie w tych Niemczech. Jadę do młodszej dziewczyny, Kiry. Kurde, nie można się martwić na zapas, bez sensu. Był ktoś z Was na jakiejś wymianie, jakie wrażenia? ;)



Taki przypadkowy post bez ładu i składu. Zdjęcia z Bułgarii.

20 komentarzy:

  1. Łał jak ładnie *.* Tez chcę nad basen i się poopalać :(
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. No figury można ci pozazdrościć :)
    Nigdy nie byłam na wymianie i nie wiem czy bym chciała coś takiego. Nie dogadałabym się chyba ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. extra zdj .
    Pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcialabym odwiedzic ten kraj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mecz jak zwykle słaby...
    Nigdy nie byłam na wymianie, ale parę koleżanek było i wszystkie były bardzo zadowolone ;)
    Życzę wytrwałości w bieganiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie notki są najfajniesze:D

    OdpowiedzUsuń
  8. mecz faktycznie nieciekawy ; /
    zazdroszczę ci takiej wymiany.. sama z chęcią bym pojechała ; )
    odpowiedź na twoje pytanie: tak to mój pokój, nie wiem co w nim fajnego, ale dziękuję ; D

    zapraszam ponownie cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kuzynka była na wymianie w Niemczech i to u jakiegos chłopaka. Podobo było zarąbiście. Nie martw się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wymiany są super :D ja jadę do Francji^^
    piękny basen :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze masz cudowny nagłówek. ♥
    To drugie zdjęcie wygląda tak jakby było z loveit.pl, super ! :)
    Baw się dobrze na tej wymianie !
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. do tej szkoly do ktorej sie wybieram sa takie wymiany, a dlaczego sie obawiasz? Byla ona juz u Ciebie, tak?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuuuudne nooogi *_*
    A co do wymiany to na pewno będzie faaajne ;>

    http://www.prywatne-nasze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wymiana:)
    Nie martw sie ;d
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz świetne, opalone chyde Nogi *.*
    Zazdroszczę wymiany : 3
    My nawet wycieczki nie mamy : ///
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ;3 http://swaggbitches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę takiej wymiany :P

    OdpowiedzUsuń
  18. masz śliczne nogi ;3
    koleżanka była w Londynie i choć nie miała tam fajnych ludzi to bardzo jej się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń