Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

wymiana


Nie wiem od czego zacząć. Rano wróciłam z wymiany. Miałam okazję odwiedzić ciekawe miejsca, ale przede wszystkim poznałam wspaniałych ludzi. Ogólnie dni spędzałam głównie w Springe i Hannoverze, a nocowałam w Bennigsen. Jestem bardzo zadowolona z tego wyjazdu, choć początkowo czułam się nieswojo. Mimo, że bywałam już w Niemczech teraz miałam możliwość zobaczenia jak funkcjonują tamtejsze rodziny. Mimo, że nasze kraje ze sobą sąsiadują, to w wielu kwestiach się różnimy. Mam mnóstwo zdjęć, myślę że ponad 1000, ale wiadomo że nie będę dodawać tu wszystkich. W miarę możliwości wyselekcjonuję te, które moim zdaniem są najlepsze. Dzisiaj zacznę prawdopodobnie od zdjęć z dwóch pierwszych dni, czyli poniedziałek i wtorek. Dziękuję bardzo tym, którzy ze mną byli, ale przede wszystkim rodzinie, która mnie gościła. Kira, thank you so much!











 


PS Mam tyle materiału do "obrobienia", że nie wiem za co się wziąć. Widziałam, że przyszedł do mnie naszyjnik dzięki nawiązanej współpracy, napiszę o nim wkrótce. Aaa... i witam nowych obserwujących! ;)


15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że ktoś wymyslił taki projekt ;3
    zazdorszcze wyjazdu ;p

    kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham wymiany, Niemcy <3 mieszkaliście u rodzin? ale oni np. byli dziadkami lub rodzicami jakiejś osoby która uczestniczyła w wymianie? :) Malownicze miasteczko

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że dobrze się bawiłaś.. Nie dziwie się miasteczko wygląda na przeurocze. :) / blabiepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej! :D Zazdroszczę wymiany, zawsze chcialam w czymś takim wziąć udział ale cóż...
    Świetne zdjęcia, Cudowne misteczko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, genialne zdjęcia, widać, że świetna z was paczka, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo ciekawe zdjecia :)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. haha widzę niezła zabawa była!

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. takie wymianki to świetna sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za komentarz ;) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, a do tego wariacka ekipa !! Myślę że wyjazd wart zapamiętania ? pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń