Obserwatorzy

wtorek, 25 czerwca 2013

zoo in Hannover

 Chcę się w końcu uporać z tymi zdjęciami z wymiany i zacząć dodawać troszkę inne posty. Dzisiaj zoo w Hanoverze. Nie przepadam za zoo, ale wolę je niż cyrki. Zdjęć mam niewiele, ale to dlatego że moi towarzysze nie byli skłonni do chodzenia, a poza tym było naprawdę bardzo gorąco i chodziliśmy od cienia do cienia. Tego samego dnia (w środę) byłam jeszcze tylko na koncercie w szkole,a w czwartek były  kajaki i mini-impreza, ale te zdjęcia już zostawię dla siebie. Nie chcę dodawać na bloga zdjęć znajomych, bo wiadomo że to różnie bywa. Powiedzmy, że byłoby z nimi za dużo przerabiania. ;) Dodam jeszcze 1, może 2 posty z Niemiec. Czekam, aż wyjdzie Słońce bo chcę trochę pozytywnej energii, zdjęć... a przez tą pogodę przedłużają się też prace nad moim nowym pokojem.
Czy tylko ja nie chodzę już do szkoły? ;)


















PS Jeśli pamiętacie post, w którym pisałam o Krystianie zmagającym się z białaczką to proszę o modlitwę za niego. Dzisiaj odszedł...

10 komentarzy:

  1. haha cudne zdjęcia (;
    Przykro mi, pomodlimy się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam w zoo tydzień temu :)

    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Zoo :D Piękne zwierzątka tam są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! ;)
    Bardzo fajny blog <3
    Zapraszam do mnie:
    http://www.katie-kaatie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię wizyty w zoo. W tym jednak nigdy nie byłam. Zwierzaki świetne:)

    OdpowiedzUsuń