Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2013

Florencja- Perła Toskanii

W końcu powracam do blogowania. W piątek we wczesnych godzinach rannych wróciłam do domu ze wspaniałych wakacji. Poznałam świetne osoby, zwiedziłam cudowne miejsca. Same Włochy wyobrażałam sobie inaczej, ale chcę je opisać zwięźlej... niesamowite widoki, porządne auta, ekskluzywne sklepy i bałagan. Podróż była naprawdę ciężka, ale wsiadałam do autokaru wcześniej i wybrałam sobie to miejsce, które chciałam. Obok dosiadły się fajne osoby i jakoś dotrwałam. Pierwszym punktem do zwiedzenia była Florencja- stolica Toskanii. Jako, że zwiedzaliśmy ją rano i po długiej jeździe to byliśmy zmęczeni. Mam z niej chyba tylko jedno zdjęcie i to jeszcze w H&M ;) Zobaczyliśmy kilka ważniejszych miejsc m.in. Katedrę Santa Maria del Fiore.
Tym postem zaczynam całą serię postów na temat Włoch. Będzie jeszcze Neapol, Sycylia- Sant' Alessio Siculo, Etna, Taormina, Rzym. Zdaję sobie sprawę, że niektórzy nie lubią zwiedzać i takie posty są dla nich nudne, ale chcę abym w przyszłości mogła wrócić do danego postu i przypomnieć sobie w jakich ciekawych miejscach byłam. Blog pozwala mi porządkować i utrwalać te wspomnienia. Od kilku dni robię filmik z wyjazdu. Jest z tym naprawdę dużo pracy i ciągle muszę coś kombinować, bo albo piosenka jest za krótka albo program przestaje działać itp. Mam nadzieję, że wkrótce się z tym uporam.
Póki co, nadal nie działa mój komputer i muszę go oddać w ręce kogoś kto się na tym zna.
O ile pierwsza połowa lipca nie była najlepszym okresem w moim życiu i mojej rodziny, to teraz jest coraz lepiej. Byłam na genialnych wakacjach, a to nie będzie jedyny wyjazd w tych miesiącach. Na razie nic nie zdradzam, bo nie chcę zapeszać. Teraz uciekam, bo przyjechała do mnie kuzynka.
Co u Was? Jak Wy spędzacie wakacje?


12 komentarzy:

  1. Chętnie bym odwiedziła sklep z ostatniego zdjęcia ;) Tam musiało byc cudownie, chętnie sama bym odwiedziła Włochy :). Jeżeli będziesz miała chwilkę czasu, zapraszam do siebie :)

    http://appleplacefor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę tak wspaniałych wakacji, ja sama spędzam je w domu ;c

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkałam we Florencji przez 5 lat i szczerze żałuję, że wróciłam do Polski!!
    Uwielbiam Włochy i mam same dobre wspomnienia z nimi związane :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*
    ____________________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;))


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Za 3 dni wyjeżdżam do Włoch i nie mogę się doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia:) U mnie dalszy ciąg Majorki, więc zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klaudia! zdjęcia są zachwycające, chciałabym tam być :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do siebie na nową notkę ;) zachęcam także do obserwacji i polubienia na fc ;)

    http://oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń