Obserwatorzy

czwartek, 4 lipca 2013

Last month

Nie wiem dlaczego, ale mojemu dell'owi znowu coś dolega. W sumie nie mogę na niego narzekać, bo to przeze mnie pełen jest mnóstwa niepotrzebnych zdjęć w różnych folderach, ale mógłby się "samo-naprawić". Nadal nie mam nowych zdjęć, ale to z powodu problemów zdrowotnych w mojej rodzinie. Po prostu są rzeczy ważne i ważniejsze. Ostatnio znowu oglądam różne vlogi i chciałabym w końcu dodać coś swojego. Najbliższy pewnie będzie relacjonował mój wyjazd do Włoch ( podobnie jak w poprzednim roku Bułgaria), ale po powrocie może w końcu uda mi się w jakimś stopniu ogarnąć mój nowy pokój i dodam room tour. Kilka rzeczy do niego już mam, kilka upatrzonych na allegro, a resztę się dokupi. Dzisiaj czerwcowy mix zdjęć z telefonu.


1. ja z A. jako przewodniczki? na ścieżce przyrodniczej
2. wywiad
3. Springe- szukam z M. marketu "posługując się" mapą
4. market znaleziony
5. w moim pokoju na wymianie
6. ostatni wieczór w Springe

1. ostatni wieczór w Springe c.d
2. Hannover
3. klasowe ognisko z okazji zakończenia roku szkolnego
4. SkyTower Wrocław

Słyszę jakieś podejrzane śmiechy pod moim domem więc muszę skontrolować co się dzieje :D

Odczuwacie już wakacje?

9 komentarzy:

  1. super :D
    Czekam z niecierpliwością na vlogi i room tour :D
    Życzę, żeby sprawy rodzinne się ustabilizowały (;
    Trzymaj się (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na filmiki!
    Ja w końcu zaczynam już czuć, że mamy WAKACJE!

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na filmiki!

    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia :)
    Jakoś nie odczuwam wakacji, ta pogoda na to nie pozwala :/

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń