Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

Naszyjnik

 Dzisiaj poszłam z Adą zrobić jej zdjęcia i przy okazji chciałam Wam pokazać stylizację z naszyjnikiem z efoxcity.com. Jestem naprawdę z niego zadowolona, bo już dawno chciałam mieć jakiś złoty i dość sporych rozmiarów. Mój wybór padł akurat na ten, ale muszę się zaopatrzyć w więcej.
Jutro jadę na rodzinny grill- parapetówkę, a później na 8-nastke.
Może jeszcze polecę Wam piosenkę, którą słucham już od jakiegoś czasu prawie non stop ;)
lyrics
clip

cheap clothes for woman 
women's blazers
cheap shorts for men





65 komentarzy:

  1. Super stylizacja ,bardzo letnia, a naszyjnik faktycznie świetny ; )
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja a naszyjnik przepiękny!

    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny jest, cudownie wyglądasz (;
    Udanego grilla i urodzin :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i naszyjnik :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie ale chyba powinnaś sukienkę trochę obciągnąć ponieważ sie marszczy;) pozdrawiam http://diaryforcreative.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rodzeństwo?
    Zrobisz o nim post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 3-kę rodzeństwa, ale są mali i nie będę publikować ich zdjęć ;)

      Usuń
  7. O ! W końcu ktoś w moim wieku <3
    świetny naszyjnik ,a co do postu to udanych imprez !!;)

    www.kaarina-blog.blogspot.com
    Miło mi będzie jak zaobserwujesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ta sukienka *.*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. Masz piękną sukienkę, naszyjnik tez mi się podoba :)

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjnik i sukienka są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka, a naszyjnik uroczy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna sukienka i naszyjnik. Oczywiście obserwuję <3
    ________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, a naszyjnik się bardzo ładnie prezentuje :)
    Jesteś bardzo ładna *-*
    Pozdrawiam!

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka i niesamowity naszyjnik. *o* Szkoda, że nie pokazałaś go jeszcze bliżej, byśmy mogli zobaczyć detale. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely dress !
    You are looking beautiful in this...
    Following..
    do follow back... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. BEAUTIFUL DRESS....AND BEAUTIFUL GIRL....

    NEW POST ON MY BLOG:
    http://ilaria-cardia.blogspot.it

    I'll wait on my facebook page:
    https://www.facebook.com/ilariacardia86

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakaś Ty ładna :)
    Fajny blog ;)

    evelyne9253.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna sukienka, ślicznie wyglądasz :) Naszyjnik również super, w dodatku powiem, że masz śliczny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny naszyjnik!

    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, naszyjnik fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna zjawiskowa sukienka:) Bardzo dziewczęca :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny naszyjnik :) sukienka również bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka! Wyglądasz bardzo dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w naszyjniku:)

    Ogólnie cała stylizacja jak dla mnie na +:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba w sklepie na ten naszyjnik nie zwróciłabym uwagi, ale na Tobie baardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka jst przefajna i bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie, lekko, wakacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wczoraj przymierzałam identyczną sukienkę ;p jednak ostatecznie kupiłam bardzo podobną, jednak z żółtym dołem, gdyż stwierdziłam, że brak mi kolorów w szafce z sukienkami :) śliczna jest i ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. sukieneczka jest śliczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. oo sukienka mi się bardzo podoba:D W Twoim bloggu moge znaleźć wiele ciekawych i inspirujących postów , dziękuję będę zaglądac tu częściej :p
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny naszyjnik ;) bardzo ładnie wyglądasz ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny naszyjnik!
    Tak poza tym to śliczna jesteś :)
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dzięki za odwiedziny! zapraszam częściej :) naszyjnik piękny !

    OdpowiedzUsuń
  35. To drugie zdjecie bardzo mi sie podoba :) Ja za to zauroczyłam się w sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  36. uuuu świetny :)

    E tam, tylko jak w cug wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie ;)
    dziękuję za odwiedziny na moim prof.
    zapraszam częściej
    Pozdrawiam ;*
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  38. Naszyjnik jest piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne masz włosy, świetna stylizacja <3.

    OdpowiedzUsuń
  40. piekny naszyjnik i cudowna sukienka *,*

    OdpowiedzUsuń
  41. mam taką sukienkę, tyle że długą :)

    OdpowiedzUsuń