Obserwatorzy

czwartek, 8 sierpnia 2013

Etna

Dzisiaj trochę krócej- Etna. Wycieczka na wulkan była dodatkowa, ale cała grupa obozowiczów wzięła w niej udział. Wyjazd nie był za kilka euro, troszkę kosztował. Wydaje mi się, że biuro na nas zarobiło, bo koszty związane z tą wycieczką to tylko transport i ewentualnie parking. Mniejsza o to, może się mylę. Opiekunowie wcześniej nas uprzedzili, abyśmy wzięli ze sobą cieplejsze ubrania. Nie mogliśmy tego pojąć, dlaczego ma być tam zimno, ale faktycznie wiał wiatr i było chłodno. Obeszliśmy 2 mniejsze kratery, zobaczenie tego głównego wiązało się z dodatkowymi kosztami ( z tego co pamiętam, przeliczając na złotówki, to kilkaset zł).

Byłam dzisiaj na wycieczce rowerowej z Agatą i nagrałyśmy "Chubby Bunny". Chciałam to wstawić na youtube, ale nie mam teraz do tego cierpliwości. Nawet nie dokończyłam jeszcze filmiku z Włoch. Mamy też nowego członka rodziny, słodkiego szczeniaczka. Mam kilka jego zdjęć, ale jak zrobię lepsze to dodam. W sobotę jadę do taty na 2 dni, bo nie długo wyjeżdża do Chorwacji... a w poniedziałek jadę podobno nad polskie morze. Cieszę się, bo uwielbiam klimat polskiego wybrzeża. Ostatnio byłam nad nim chyba ok.2 lata temu i tylko przez 2 dni, a to stanowczo za mało. LODY, GOFRY, FAST-FOODY... i te sprawy ^^
idę spać do kuzynostwa, bo wrócili z wakacji nad jeziorem w Skorzęcinie, nawet dostałam bransoletkę ;P

Jak u Was? Szykujecie się powoli do szkoły?




















11 komentarzy:

  1. matko, normalnie wakacje życia:D!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie zdjęcie jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę, zazdroszcze, fajne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu pięknie . Ten ubiór i te widoki cudne . http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny outfit *o* Zazdroszczę tobie :c Piękny krajobraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne widoki i bardzo udana sesja :) Koszulka piękna, ale cała stylizacja jest odjazdowa :)

    OdpowiedzUsuń