Obserwatorzy

niedziela, 18 sierpnia 2013

podsumowanie

Miałam oglądnąć jakiś film, ale stwierdziłam że dość dawno nie pisałam. Mimo, że w tym tygodniu udpuściliśmy sobie wyjazd nad morze to i tak z pewnością nie był on nudny. W poniedziałek prawie cały dzień spędziłam we Wrocławiu jeżdżąc po różnych sklepach. Przede wszystkim po takich z rzeczami do domu. W ikei kupiłam te rzeczy, które już wcześniej sobie upatrzyłam, ale i tak nie mam jeszcze wszystkiego.Wieczorem, gdy wróciłam to odczytałam, że koleżanka z obozu zaprasza mnie do siebie. Jako, że ze zdrowiem lekko mi się polepszyło, przystałam na tę propozycję. W ten oto sposób od wtorku do piątku byłam u Marceli w Bielawie. [Pierwotnie miałam wrócić w czwartek, ale zagapiłam się że jest święto i był mały problem z autobusami. Zresztą, w piątek też musiałam czekać kilka godzin na dworcu we Wro. bo nie było kilku autobusów w kierunku mojego miasta (wcześniej oczywiście nikt nas nie uprzedził i dużo ludzi czekało).] Poznałam jej przyjaciół: dziewczyny, chłopaków, którzy grają w futbol amerykański ;D i Mateusza, który na codzień mieszka we Francji. Naprawdę, spędziłam tam miło czas i bardzo dobrze się tam czułam. Wczoraj spotkałam się z Magdą, Agatą i chillowałyśmy.
Od jakiegoś czasu mamy osobowego busa, więc spakowałam się z moją rodziną i w 9 osób pojechaliśmy dzisiaj na mecz. Wśród nas była 4 dzieci, więc było bardzo wesoło. W aucie śpiewaliśmy, chłopcy się wygłupiali, zjedliśmy pyszną kolację. Bardzo pozytywny dzień.
Najbliższe plany? We wtorek pomagam Agacie urządzić jej urodziny- bd super. Były plany, żeby jechać na kilka dni na festiwal reggae właśnie w Bielawie, ale ostatecznie, w czwartek jadę na koncert Kwiata. Miałam jechać na niego z kilkoma dziewczynami, ale jadę jednak tylko z jedną, Jessicą. Jeeej. powrót do szkoły coraz bliżej... ale będzie dobrze! ;)
A Wy macie jakieś plany na te ostatnie kilkanaście dni wakacji?

nowe :3
Erni :3
mój brat ^^

7 komentarzy:

  1. uwielbiam jeździć na mecze!
    powodzenia w organizacji urodzin. ;)
    a co do planów na resztkę wakacji to nie lubię za bardzo planować, najlepiej na spontana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki brat i ładne buciki ;)
    ______________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają te okularki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia a buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, bardzo mi się tu podoba ;) jesteś śliczna :) obserwuję i pozdrawiam :*
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń