Obserwatorzy

sobota, 3 sierpnia 2013

Sicily/ Sant' Alessio Siculo

Wczoraj udało mi się pojechać na urodziny do koleżanki. Dzisiaj wstałam, wzięłam prysznic i chciałam zacząć się szykować do wyjazdu. Niestety źle się poczułam i stwierdziłam, że nie ma sensu abym pojechała na "Lines". Bardzo żałuję, bo bardzo chciałam tam być. Są wakacje, jest gorąco, a ja jestem chora. Nie rozumiem tego, bo naprawdę bardzo rzadko choruję. Dzisiaj jestem też zaproszona na roczek, ale zostaję w domu, żeby jak najszybciej wyzdrowieć i zacząć korzystać z tej pogody i wolnego czasu od szkoły. Wrrr -.-
Teraz trochę o Sycylii. Jak po długiej podróży przez cały kraj w końcu wjechaliśmy na prom byłam trochę zdziwiona. Wyobrażałam sobie, że odległość między Włochami a wyspą jest większa. Tak naprawdę jest to tylko ok. 20 minut płynięcia. Do hotelu Kennedy przyjechaliśmy wieczorem, pierwotnie mieliśmy być w innym hotelu, ale podobno poprzednia grupa mówiła, że nie było w nim zbyt czysto. Zmiana okazała się jak najbardziej na plus. Obiekt znajduje się nad samym Morzem Jońskim, ma własną plażę,
a oprócz tego posiada jeszcze basen. Pokój dzieliłam z Marią i Marcelą, byłyśmy szczęśliwe, bo trafiłyśmy wg nas na najlepszy pokój. Miałyśmy widok na morze, największy balkon i wannę w łazience. Hotelowa restauracja serwowała smaczne posiłki. Dla nas jedzenia było trochę dużo, bo np. na obiad podawano nam tak jakby dwa drugie dania. Zawsze starałyśmy się zjeść jak najwięcej, aby nie zrobić przykrości kelnerom, którzy byli dla nas bardzo mili i sympatyczni ( Antonio i chyba Mateo). Sama miejscowość nie była zbyt duża, ale bardzo urocza. Spędziłam tam cudowne wakacje.




















darmowa, specjalnie dla nas ;D

11 komentarzy:

  1. jakie piękne zdjęcia *.*

    zapraszam na kulinarne rozdanie!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia mega cudowne *.* Napatrzeć się nie mogę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjecia! ja byłam na Sycylii prawie 2 lata temu i bardzo mi się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia .! <3

    zapraszam do siebie:
    http://youngliarsxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to rewelacyjnie wygląda!:D a jak smakowało?:D

    OdpowiedzUsuń