Obserwatorzy

środa, 4 września 2013

Taormina/ Anna Mucha


Hej hej!
Nie odzywałam się w ostatnie dni wakacji, dlatego krótko podsumuję je w tym poście. Uważam je naprawdę za udane, zwiedziłam wiele pięknych i ciekawych miejsc, poznałam wielu nowych ludzi. Różniły się od poprzednich tym, że troszkę mniej spotykałam się ze znajomymi, ale teraz jest już szkoła więc to nadrobimy... no właśnie, szkoła. Ze mną jest tak, że do szkoły lubię chodzić ze względu na ludzi, ale wiadomo, wczesne wstawanie, kartkówki, sprawdziany, MATEMATYKA. Jestem w II klasie LO, więc idę nową podstawą programową. Pewnie są jakieś plusy takiej zmiany, ale póki co jakoś ich nie dostrzegam. Cztery razy w tygodniu kończę około 15.00, bo czasami muszę czekać jedną lekcję na kolejne zajęcia. Mam dużo j.polskiego, historii i j.angielskiego, bo te przedmioty rozszerzyłam. DAM RADĘ!
... ale jeszcze powrócę trochę do wakacji. W czwartek byłam na konferencji Oriflame i gościem była Anna Mucha. Naprawdę bardzo sympatyczna kobieta. Media kreują osoby publiczne wedle własnego uznania i piszą wiele bzdur. W weekend jakoś nie miałam ochoty balować i spędziłam go wypoczywając i nic nie robiąc.
Okay. Wracam wspomnieniami do cudownej Sycylii. Dzisiaj miasto, w którym byliśmy 2 razy. Pierwszy, gdy wracaliśmy z Etny i mieliśmy tam czas wolny, a za drugim razem trochę pozwiedzaliśmy i też pochodziliśmy szukając pamiątek itp. Bardzo urocze miasto, idealnie wpisuje się w typowy włoski klimat. Jakiś czas temu przeglądałam na weheartit inspiracje i patrzę, że jedna coś mi przypomina. Popatrzyłam na tagi, a to właśnie zdjęcie z Taorminy, zresztą dodam tu podobne ( drzewa pełne kwiatów). Fajnie jest móc powiedzieć " o byłam tam", fajne uczucie ;)
Dobra, znowu miało być krótko, a trochę tego jest. Poszłabym już spać, ale niestety muszę jeszcze raz wgrać tu zdjęcia, a jest ich naprawdę sporo.  Jeszcze 2 dni i weekend ;P a podczas niego w moim mieście jest obchodzone " Święto Karpia Milickiego", zespoły, jedzenie, liczne atrakcje, wiecie o co chodzi. Będę też przeprowadzać przynajmniej jeden wywiad.

Życzę sobie i Wam, aby ten rok szkolny był lepszy od poprzedniego. Przede wszystkim jak najmniej stresu, bo szkoła, nauka jest ważna, ale nie najważniejsza. ;)
Do napisania






























ajć. już po 24.00 ;/ zamykam kompa, zdjęcia w końcu się załadowały

8 komentarzy:

  1. zakochałem się w 4 zdjęciu! <3
    a Anna Mucha jest świetna ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Muchę bardzo lubie :) fajne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mucha jest bardzo sympatyczną kobietą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeejku, jak cudnie! Zakochalam sie! Zazdroszcze! Ja Anny Muchy nie lubie.
    Maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Muchę ;)
    Świetne zdjęcia!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Och ja bardzo tęsknię za Włochami!♥ Długo mi zajmuje samo uporządkowanie wydarzeń i napisanie postów wakacyjnych,tyle wrażeń...
    Pozdrawiam :)
    http://diaryforcreative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń