Obserwatorzy

piątek, 13 września 2013

plażing

 Piątek! W szkole jakoś leci, ale nie jest łatwo. W tygodniu naprawdę nie ma czasu na jakieś rozrywki itp. Miałam dzisiaj uczcić urodziny koleżanki, ale tak się złożyło że zostałam w domu. Za to jutro jadę na "babski wieczorek", pizza, oglądanie filmów, może karaoke. Trzeba się troszkę odstresować. ;)
Zdjęcia są z sycyliskiej plaży w Sant Alessio' Siciulo, gdzie miałam hotel. Mam z nią same pozytywne wspomnienia, np. nocne kąpiele. Chociaż jedna z nich to była już prawie poranna. Magia *.*  Dodaję niewiele, biorąc pod uwagę liczbę wszystkich zdjęć, które posiadam. Jeszcze tylko post z Rzymu i będę kończyć rozpamiętywanie wakacji ;)
Macie jakieś plany na weekend?





Wieczór spędzony na plaży, gitary, wspólny śpiew... cudo!



9 komentarzy:

  1. ja też chcę spędzić na takiej plaży wakacje :)
    fajne zdjęcia :D

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kąpiel w nocy? Musiało być super. Śliczne zdjęcia, wakacyjne :D Baw się dobrze na babskim wieczorze :)
    _________________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aleświetne zdjęcia przy morzu <3
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia ;)
    świetnie wyglądasz ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia świetne :) W Rzymie byłam pare łatwe temu, za rok mamy wybrać sie własnie na Sycylię :)
    http://ifollowforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne widoki i ciepełko :)
    Ostatnio też moja twarz przybrała kocią formę xD
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń