Obserwatorzy

środa, 25 września 2013

Rome I

Mimo, że dzisiaj miałam troszkę obowiązków (m.in. szkolnych) to znalazłam czas, aby tu napisać, wybrać i przerobić zdjęcia. Jutro przyjeżdżają do nas koledzy z Niemiec na wymianę i pewnie będę chciała dodać tu zdjęcia z tych dni, gdy u nas będą, dlatego w końcu ogarnęłam zdjęcia z Rzymu.

Rzym- piękne miasto, pełne różnych, popularnych zabytków. Widziałam m.in. schody hiszpańskie, Panteon, Koloseum, Forum Romanum, Kapitol i coś, co spodobało mi się najbardziej- Fontanna di Trevi. Widziałam już ją chociażby na filmach, ale nie zdawałam sobie sprawy, jak ona jest duża. Nawet, jak to jest w zwyczaju wrzuciłam do niej monetę. Na zdjęciach możecie zobaczyć moją niezbyt wyszukaną "stylówę", ale uwierzcie było strasznie STRASZNIE gorąco. Zaczęliśmy zwiedzać chyba już nawet przed 6 rano (nie pamiętam dokładnie) i to jeszcze po nocy spędzonej w autobusie. Kapelusza nie nosiłam, dlatego że chciałam być Tomaszem Jacykowem, po prostu nie dało się inaczej wytrzymać. Dzisiaj tak w miarę krótko... Rzym wyobrażałam sobie chyba trochę inaczej, ale niewątpliwie jest to miasto, które jeśli tylko macie okazję powinniście odwiedzić. Zdjęcia np. w książkach w ogóle nie odzwierciedlają tego, jak wygląda w rzeczywistości. Ja bynajmniej byłam zdziwiona, że to właśnie tak, a nie inaczej wygląda... no ale na teraz to byłoby na tyle. Wkrótce odezwę się z drugą częścią zdjęć i jeszcze coś dopiszę. Tymczasem lecę ;)

Przeważnie dodaję zdjęcia tak, aby na początku były te robione pionowo, a później poziomo. Jednak, aby w miarę ogarniać co było koło czego dzisiaj trochę je wymieszałam.
Był ktoś z Was w Rzymie? Wasze wrażenia? :D
















 
 





2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Byłam w Rzymie 4 lata temu i w przyszłym roku jeśli wypali również się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń