Obserwatorzy

wtorek, 10 września 2013

Wywiad z Labirytmem/ Święto Karpia Milickiego

Jutro mam mniej lekcji, więc stwierdziłam że mogę coś napisać ;)
W weekend w moim mieście, tak jak już wspominałam było obchodzone Święto Karpia. Dlaczego karpia? Okolice, w których mieszkam to Park Krajobrazowy Dolina Baryczy. Mamy tu sporo stawów, które o ile się nie mylę są największym takim kompleksem rybnym w Europie.
W sobotę nie byłam na tym święcie za długo, ale w niedzielę trochę czasu tam spędziłam. Rano pojechałam tam z tatą, aby kibicować mu w biegu na 11 km. Później byłam tam ponownie, aby wziąć udział w koncertach i zrobić wywiady. Wzięłam ze sobą Agatę i dzięki temu, że przeprowadzałam te wywiady to dostałyśmy opaski na ręce, które upoważniały nas do tego żeby móc chodzić po backstage'u, stać pod sceną itd. Główną atrakcją był zespół "Bracia", który bardzo lubię, ale chyba nie aż tak bardzo jak Agata. Gdy w końcu zeszli ze sceny i po jakimś czasie wyszli ze swojego namiotu, to Agata poprosiła o zdjęcie z Piotrem Cugowskim. Musielibyście widzieć jaki później miała zaciesz ( jak bd miała to zdjęcie to dodam ;P)... a tak poza tym to wczoraj jakoś kiepsko się czułam, nie wiem czy to nie po tych karuzelach w wesołym miasteczku ;/
Zdjęć nie robiłam, ale za to mam dla Was wywiad z Labirytmem, bardzo fajny zespół z moich okolic. Kiedyś zajęli II miejsce w Opolu w konkursie debiutów. Nie chciałam oglądać tego, jak tam wyglądam, ale muszę ćwiczyć, nabierać doświadczenie, uczyć się. Takie rzeczy mogą mi się przydać w przyszłości.
Teraz jeszcze trochę odpocznę, bo później przyjedzie znajoma mamy, która projektuje wnętrza. Oprócz tego, że moja mama coś kombinuje ze swoim pokojem, to może podpowie mi w kwestii mojego.
Nie łapie Was żadna choroba? Jak dajecie sobie radę z tak wczesnym wstawaniem do szkoły? ;)


2 komentarze:

  1. w mojej miejscowości mamy Dzień Pstrąga :D ja się już wychorowałam w tym roku szkolnym :D a wstawanie rano to koszmar :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :) Bracia mają fajną piosenkę :p
    http://ifollowforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń