Obserwatorzy

sobota, 26 października 2013

autumn, autumn

Koniec października, ale w moich okolicach jest naprawdę ciepło. W tygodniu Agata wyciągnęła mnie z domu i zrobiłam jej zdjęcia, a wczoraj wyszłam z Adą. 
Póki co u mnie bez większych zmian. Mam tylko dylemat, który pokój wziąć w swoje posiadanie. Duży jest fajny, ale od jakiegoś czasu podobają mi się takie niewielkie, mieszczące łóżko i niewiele więcej. Wrrr... chcę mieć już to z głowy. Mam wszelkie dodatki, a brak konkretnego pomieszczenia. Nieważne, nie jest to rzeczą, aż tak istotną.
Chcę zmienić wygląd bloga, muszę się w końcu za to zabrać.
Łapie Was jakaś mała jesienna depresja, czy dajecie radę? ;>






8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia <3 U mnie też ciepło, ale jesień mnie przytłacza. Ciągle chodzę niewyspana i taka zamulona ;/

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, weź duży pokój miałam i duży i mały, więc wiem, że małe są ładne ale bardzo niepraktycze, więc polecam duży <3

    Simona-simmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia. Ja wybrałabym większy, no ale to już zależy od ciebie <3

    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    bloosye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń