Obserwatorzy

piątek, 18 października 2013

...

 Nie mam sił na jakiegoś głębszego posta, ale jest piątek! Szkoła odbiera całą pozytywną energię. Miałam propozycję wyjścia wieczorem ze znajomymi, ale muszę odpocząć. Jutro muszę wstać około 5.00, bo z kilkoma osobami idę na pielgrzymkę. Niby nie jest daleko (gdzieś z 30 km), ale nigdy tak daleko nie szłam. W sumie to trochę śmiesznie, że idę. Mogłabym przecież się wyspać :3

Kilka dni temu zabrałam zwierzaki i zrobiłam kilka zdjęć.
Na dole jeszcze zdjęcia z soboty. Marta z moim kotem i mój tort od Agaty *.*
Kurde, mniej niż rok i będę pełnoletnia. Widzę w tym zarówno pozytywy, jak i negatywy. Zobaczymy, jak to będzie.
Nie łapie Was żadna choroba? Mi już chyba powoli przechodzi.
Mam ochotę zmienić coś w blogu. Wiem, że postów na bieżąco jest bardzo mało.











10 komentarzy:

  1. ślicznie psiaczki <3

    // Klikniesz na moim blogu w baner Sheinside? To dla mnie bardzo ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia;) jakiego obiektywu uzywasz??:D
    Flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej zakochałam się w tych zdjęciach. Ostatnio interesują mnie zdjęcia makro i podoba mi się ten kwiatuszek zrobiony makro ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej zakochałam się w tych zdjęciach. Ostatnio interesują mnie zdjęcia makro i podoba mi się ten kwiatuszek zrobiony makro ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń