Obserwatorzy

poniedziałek, 25 listopada 2013

EGIPT

Ostatnio znalazłam trochę zdjęć z Egiptu. Jestem na nich bardzo mała, ale było to na początku 3 klasy podstawowej. Wiem, że zamazane twarze wyglądają trochę komicznie, ale nie chcę pokazywać rodziców. ;P Swoją drogą to nie wiem, dlaczego nie mam żadnego zdjęcia sama -.- Jakość jest, jaka jest... mama zabrała skaner do pracy, więc musiałam sobie jakoś poradzić.
Koniecznie muszę coś zrobić, aby odzyskać zdjęcia ze starego, stacjonarnego komputera. Uwielbiam oglądać takie starocie ;D 
A Wy lubicie oglądać zdjęcia ze swojego dzieciństwa?
Trzymajcie się.





6 komentarzy:

  1. zazdroszcze wycieczki do egiptu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam przeglądac stare zdjęcia :) mam w domu tyle albumów i zdjęć, że spokojnie mogłabym wytapetować kilka pomieszczeń :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka urocza ^^ haha :)
    Ja uwielbiam oglądać stare zdjęcia :)
    Kliknęłam w baner ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :3
    zazdroszczę wyjazdu do Egiptu *o*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń