Obserwatorzy

poniedziałek, 11 listopada 2013

Filmik

Znowu poświęciłam mnóstwo czasu, ale zmontowałam w końcu jakiś filmik z wakacji. Jest totalnie amatorski, a dodatkowo program, w którym obrabiałam video w ogóle mi nie pomagał przy pracy. Mam tak dużo materiałów, że zdecydowałam podzielić je na 2 filmiki. W Bułgarii kręciłam iphone'em i żałuję, że w tym roku zdecydowałam się kręcić lustrzanką. Nie mogłam np. dodać fragmentu jak pływam pod wodą, który był nagrywany telefonem. Różnice jakości pomiędzy tymi nagraniami nie pozwalały mi ( przynajmniej w moim chorym programie) połączyć tego. Jak ogarnę jakiś lepszy program, to może poprawię i dodam filmik ponownie.

A Wy jakich programów używacie do obróbki video?

PS Znacie kogoś kto robi nagłówki? ;)
                                                                                         Z góry dziękuję ;)


                                                                                           

4 komentarze:

  1. fajne detale ukazałas w filmiku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah xd świetny filmik ;d
    obserwuje xd
    nata-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie filmiki <3 jest super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh,świetny filmik :)
    Obserwacja za obserwację ? Jeśli tak to zacznij,napisz u mnie a ja się ODWDZIĘCZE ! :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń