Obserwatorzy

sobota, 2 listopada 2013



Miałam w planach dodać jakieś aktualne zdjęcia, ale pogoda jest tak dołująca, że odechciało mi się wszystkiego. Trzeba sobie jakoś z nią radzić, więc jakiś czas temu zaczęłam czytać jedną z książek Brian'a Tracy'ego. Mam w domu bardzo dużo książek poświęconych rozwojowi osobistemu i psychologii sukcesu. Polecam czytanie takich publikacji, bo pomagają w kształtowaniu samego siebie i dają wiele wskazówek odnośnie np. pewności siebie i osiągania celów.
Jako, że nie mam nic nowego, to dodaję drugą część zdjęć z Rzymu, a także z Watykanu. Stolica apostolska troszkę mnie zaskoczyła. Po prostu wchodzisz przez bramę i już jesteś w najmniejszym państwie świata. Jeszcze jedna rada. Gdybyście zwiedzali wieczne miasto, to uważajcie na swoje torby, aparaty itp. Przy popularnych zabytkach podobno kradną na potęgę, a moją koleżankę próbowało okraść w metrze małe dziecko.
Niedawno (po prawej stronie) dodałam nową kartę z krajami w których byłam i do których marzę, aby pojechać. Póki co, został u mnie w domu rzucony pewien pomysł, aby odwiedzić jeden z krajów, w którym jeszcze nie byłam. Na razie brak jeszcze konkretów, więc nic więcej nie piszę, aby nie zapeszyć.
Lecę coś zjeść i zobaczyć, co dzieje się u naszego nowego zwierzątka. Babcia miała wczoraj urodziny i daliśmy jej papugę. Kiedyś mieliśmy papużki faliste, ale ta jest znacznie większa i nawet nie pamiętam, jaka to rasa.
Czytacie aktualnie jakieś ciekawe książki?






















\

10 komentarzy:

  1. cudwone zdjęcia! *-*
    psychicwoorld.tumblr.com
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. oj chciałabym tam pojechac! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, podoba mi się twój blog
    Pozdrawiam, modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zdjecia, uwieczniłaś na nich cudowne miejsca. Prawda, pogoda dołuje, trzeba sobie znaleźć coś do roboty pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia!:o Świetny blog! :)
    Mam prośbę czy poklikasz u mnie w link na blogu dot. współpracy? bardzo mi na tym zależy, z góry dzięki !
    http://iiga-aa.blogspot.com/2013/11/voguec.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia *-*

    Zapraszam: mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne ;d
    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń