Obserwatorzy

niedziela, 29 grudnia 2013

zmiany, zmiany, zmiany

Wkrótce miną 2 lata odkąd zaczęłam prowadzić bloga, jednak rok temu postanowiłam prowadzić go troszkę inaczej. Usunęłam posty, które w moim odczuciu nie były aż tak bardzo istotne i postanowiłam, że będę pisać rzadziej, ale bardziej treściwie. Dziś, po roku takowego dodawania postów nadal czegoś mi brakuje. Znowu postanowiłam coś zmienić, a właściwie dodać. Oglądam dość dużo " youtuberów", głównie zagranicznych, więc dlaczego nie miałabym spróbować dodawać własnych filmików? Już od jakiegoś czasu mam wybrany kierunek studiów, który jest związany z radiem i telewizją. Zaczęłam nawet współpracować z lokalną telewizją, aby nabyć jakieś doświadczenie, chociażby poprzez przeprowadzanie wywiadów... dlatego powtarzam pytanie, dlaczego mam nie spróbować z youtube? Zdaję sobie sprawę, że jest mnóstwo ludzi dodających filmiki na tą stronę, jedne kanały są lepsze, drugie mniej. Wiem też, że mojego bloga czytają niektórzy moi znajomi i mogą mieć " rozrywkę" z tego co robię, ale przestałam o to dbać. Jak chcę widzieć jakiś progres to muszę przestać zwracać uwagę na to, co mówią o mnie inni ( mam na myśli jakiekolwiek " podcinające skrzydła" opinie) i zacząć robić swoje. Może brzmi to śmiesznie, ale jeśli ktoś czytał książkę typu " Sekret" to na pewno wie, co mam na myśli.
Do rzeczy... w nowym roku ruszam z kanałem na yt. Raczej nie mam w planach dodawania czegoś typu "my morning rutine", bardziej chodzi mi o jakieś relacje z wydarzeń, w których brałam udział itp. Póki co, postaram się nagrać jakiś krótki filmik, w którym opowiem co nieco o sobie. Posiadam też kilka vlogów z wyjazdu do Włoch, więc może uda mi się coś zmontować. Spróbuję ogarnąć program do obróbki video, który miałam już wgrany przy zakupie nowego laptopa, ale przypuszczam, że będę musiała jeszcze zdobyć jakiś inny. Jeśli znacie jakiś fajny program oprócz avidemux i windows movie maker, to byłabym wdzięczna za jakiś komentarz. Teraz to chyba na tyle, oglądnę sobie skoki narciarskie, a później wrócę do pracy. Muszę m.in. zrobić post z podsumowaniem roku, ale też zmienić wygląd bloga, bo teraźniejszy nagłówek jest tylko chwilowy.
Dodaję jakieś zdjęcie z telefonu, którego chyba jeszcze nie dodawałam i zmykam.
Trzymajcie się i dajcie mi znać, czy Wy macie w planach jakieś zmiany w przyszłym roku  ;)


czwartek, 26 grudnia 2013

...

Jak zwykle, tyle przygotowań do świąt, a już po nich. W sumie to może i dobrze, bo już nie mogę patrzeć na te świąteczne jedzenie. Ostatnie dni upłynęły dość rodzinnie. Dzisiaj byłam jeszcze u moich drugich dziadków, pośmiałam się troszkę z mojego kuzyna (tańczył m.in. do " hitów" Jesteś szalona, She dances for me itp.). Co do prezentów... jestem zadowolona! Nie wiedziałam do końca czego chcę, a i tak najbliżsi się postarali ;) Oprócz VAIO dostałam głównie pieniążki, ale też pendrive' a, słodycze, pierścionek. Aaa... no i jeden z moich młodszych kuzynów dał mi gumę do skakania i bransoletkę odblaskową (możecie nawet zobaczyć jak było zapakowane ^^). Miło z jego strony, przecież wcale nie musiał mi nic dawać... 
Jeszcze mam przyjemność korzystania z prezentu mojego brata, który dostał xbox'a z kinectem. No właśnie, muszę kupić Dance Central, ale może znacie jakieś fajne gry na xbox'a? Te co były w zestawie nie są raczej dla mnie.
Podsumowując, święta ok! teraz trzeba ogarnąć się przed sylwestrem. Jutro może kupię sobie jakąś spódniczkę i szpilki. Mam nadzieję, że coś znajdę i nie będę musiała kombinować, co założyć na zabawę.
Kilka zdjęć m.in. prezentów i jeszcze to jak mój kotek niedawno pozował ^^
A Wy co dostaliście pod choinkę? Święta przebiegły spokojnie?







... no i wiedziałam, że zapomnę.  W moich stronach po prawej stronie dodałam taką, w której zaczęłam spisywać sobie moje cele. Możecie poczytać, może coś Was zainteresuje ;)

niedziela, 22 grudnia 2013

życzenia

Piszę przede wszystkim dlatego, aby życzyć Wam Wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Życzę Wam, aby przebiegły one w rodzinnej atmosferze, przy dźwięku kolęd i pysznym jedzeniu, mam nadzieję też, że dostaniecie takie prezenty, jakie chcecie ;) Na pewno odezwę się jeszcze w tym roku i zdam Wam relację z tego, jak mi mijają te świąteczne dni. ;) Wkrótce też zrobię post z podsumowaniem mijającego roku, przypomnę sobie najważniejsze wydarzenia i rozliczę się z tego, co udało mi się dokonać... ale na to przyjdzie czas. Jeszcze raz, życzę Wam Kochani jak najlepszych świąt i aby wszystko poszło po Waszej myśli. 
Trzymajcie się ciepło, do napisania
                                                                                       Klaudia


środa, 18 grudnia 2013

Prezent

Dzisiaj mam jakiś dobry dzień w porównaniu z ostatnimi. Nie poszłam do szkoły, bo miałam tylko 4 lekcje, okazało się, że babcia po długim i trudnym leczeniu jest zdrowa no i jeszcze dostałam od Dziadków prezent. Dali mi go trochę wcześnie, ale chyba nie mogli już wytrzymać. Póki co nadal urzęduję na starym laptopie, bo nowego boję się ruszać ;P Jutro mam tylko 5 lekcji, ominą mnie 3 lekcje rozszerzonego polskiego i w tym sprawdzian... dlatego też jutro postaram się edytować poprzedni wpis i ogłosić zwycięzce. Osoba jest już wylosowana, ale jeszcze troszkę cierpliwości ;)
Myślę o takim poście, który zawierałby trochę informacji o mojej osobie. Raczej nigdy nie pisałam, co tak najbardziej lubię robić itp. Jeśli macie ochotę się czegoś dowiedzieć, możecie zadać mi pytanie pod tym postem ;)
Dziękuję za kolejnych Obserwatorów!
Trzymajcie się, jeszcze tylko 2 dni i wooolne!
                                                                                       Klaudia






niedziela, 8 grudnia 2013

nowe zajęcie

W końcu znalazłam sobie jakieś zajęcie na te długie jesienne dni. Wczoraj przeglądnęłam masę gazet i zaczęłam wycinać to, co mi się podobało. Mam zamiar tworzyć kolaże, lubię takie robótki, a nie chcę ciągle oglądać TV i surfować po necie. 
Ostatnio trochę się załamałam. Zrobiłam te testy alergologiczne i wcale nie wyszły tak kolorowo. Jestem uczulona na sporo składników, które występują m.in. w farbach do włosów, a czasami stosuje się je np. do farbowania ubrań. Na jedną rzecz mam tak silną alergię, że panie które mnie badały były w szoku. Jeszcze we wtorek jadę do pani alergolog porozmawiać. Musi być jakiś sposób, żeby chociaż trochę mnie wyleczyć. Nie wyobrażam sobie, żebym przez całe życie nie mogła farbować włosów. Jednak najbardziej rozczarowało mnie to, że mogę mieć problem ze zrobieniem tatuażu. Kiepsko, bo bardzo chcę tatuaż, a rodzice nie mają nic przeciwko. Głupia alergia! -.-
Dobra, myśl Klaudia pozytywnie ^^
Muszę ogarnąć czy mam coś na jutro do szkoły...
                                  Klaudia





wtorek, 3 grudnia 2013

;)

 Nie byłam w szkole, bo musiałam założyć testy alergiczne. Trochę sobie pojeżdżę w tym tygodniu do alergologa, jednak najważniejsze, żebym mogła mieć tatuaż... Czekam sobie na wyniki testu i na prezent gwiazdkowy od mamy. Trochę się wahałam, którego laptopa wybrać, ale ostatecznie stanęło na Samsungu ( białym *.*) Mam sentyment do mojego Dell'a, ale już się wysłużył... a skoro mama ma gest, to skorzystam ;P Powoli szukam sobie jakieś ubrania na zabawę sylwestrową i półmetek, chciałabym już mieć z głowy to całe szukanie. Nie przepadam biegać po sklepach, a kupić sukienkę przez internet to trochę ryzyko.
Nie lubię pisać, jak nie mam czegoś konkretnego do przekazania, ale jest ciemno, zimno, leniwie... ;/
Ale trzeba to wytrzymać... kupię foremki, zrobię pierniki i jakoś zleci. Potem święta, sylwester, półmetek i będzie wiosna. Mój rocznik zacznie robić 18-stki, prawa jazdy... ajj. dobra. Koniec.
Co chcecie dostać pod choinkę? ;>













źródło weheartit.com