Obserwatorzy

wtorek, 3 grudnia 2013

;)

 Nie byłam w szkole, bo musiałam założyć testy alergiczne. Trochę sobie pojeżdżę w tym tygodniu do alergologa, jednak najważniejsze, żebym mogła mieć tatuaż... Czekam sobie na wyniki testu i na prezent gwiazdkowy od mamy. Trochę się wahałam, którego laptopa wybrać, ale ostatecznie stanęło na Samsungu ( białym *.*) Mam sentyment do mojego Dell'a, ale już się wysłużył... a skoro mama ma gest, to skorzystam ;P Powoli szukam sobie jakieś ubrania na zabawę sylwestrową i półmetek, chciałabym już mieć z głowy to całe szukanie. Nie przepadam biegać po sklepach, a kupić sukienkę przez internet to trochę ryzyko.
Nie lubię pisać, jak nie mam czegoś konkretnego do przekazania, ale jest ciemno, zimno, leniwie... ;/
Ale trzeba to wytrzymać... kupię foremki, zrobię pierniki i jakoś zleci. Potem święta, sylwester, półmetek i będzie wiosna. Mój rocznik zacznie robić 18-stki, prawa jazdy... ajj. dobra. Koniec.
Co chcecie dostać pod choinkę? ;>













źródło weheartit.com

9 komentarzy:

  1. ładne inspiracje:)
    życzę Ci aby testy wyszły ok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne sa inspiracje :)
    a pod choinke co bym chciala to jakos nie ma konkretnego pomyslu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja pod choinkę chciałabym dostać dużo rzeczy :P Ale mikołaja na to nie stać :D :) Nie zależy mi na prezentach :P
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe inspiracje, i te loki ;o cudowne moje wymarzone < 3 !
    -a ja nie wiem co chcę pod choinkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam określonej rzeczy, którą bym chciała dostać pod choinkę :) super post i zdjecia :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju cudowne <3
    zapraszam > agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń