Obserwatorzy

czwartek, 26 grudnia 2013

...

Jak zwykle, tyle przygotowań do świąt, a już po nich. W sumie to może i dobrze, bo już nie mogę patrzeć na te świąteczne jedzenie. Ostatnie dni upłynęły dość rodzinnie. Dzisiaj byłam jeszcze u moich drugich dziadków, pośmiałam się troszkę z mojego kuzyna (tańczył m.in. do " hitów" Jesteś szalona, She dances for me itp.). Co do prezentów... jestem zadowolona! Nie wiedziałam do końca czego chcę, a i tak najbliżsi się postarali ;) Oprócz VAIO dostałam głównie pieniążki, ale też pendrive' a, słodycze, pierścionek. Aaa... no i jeden z moich młodszych kuzynów dał mi gumę do skakania i bransoletkę odblaskową (możecie nawet zobaczyć jak było zapakowane ^^). Miło z jego strony, przecież wcale nie musiał mi nic dawać... 
Jeszcze mam przyjemność korzystania z prezentu mojego brata, który dostał xbox'a z kinectem. No właśnie, muszę kupić Dance Central, ale może znacie jakieś fajne gry na xbox'a? Te co były w zestawie nie są raczej dla mnie.
Podsumowując, święta ok! teraz trzeba ogarnąć się przed sylwestrem. Jutro może kupię sobie jakąś spódniczkę i szpilki. Mam nadzieję, że coś znajdę i nie będę musiała kombinować, co założyć na zabawę.
Kilka zdjęć m.in. prezentów i jeszcze to jak mój kotek niedawno pozował ^^
A Wy co dostaliście pod choinkę? Święta przebiegły spokojnie?







... no i wiedziałam, że zapomnę.  W moich stronach po prawej stronie dodałam taką, w której zaczęłam spisywać sobie moje cele. Możecie poczytać, może coś Was zainteresuje ;)

17 komentarzy:

  1. Najsłodszy prezent to ten zapakowany w bibułę, taki uroczy i od serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny pierścionek, jejku jaki kochany gest ze strony kuzynka! <3 Śliczna kicia. *.* Dostałam takiego samego pendriva ale pomarańczowego i na mikołajki. :P Biały jest o wiele ładniejszy.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam pendrive :D Świetne zdjęcia :)
    Buziaki :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pierścionek. Słodki kotek. :* Widzę, ze święta udane. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. laptop, xbox - swieta na bogato ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. super prezenty:)
    dzięki za odwiedziny u nas ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenty :) A ostatnia fotka z kotkiem CUTE! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kotek śliczny :)
    na święta dostałam tylko pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajnie prezenty . Ja dostałam takie małe drobiazgi <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowe prezenty, u mnie z prezentami totalnie nie trafili. :c No, ale mówi się trudno .. :) Pozdrawiam. :3
    _______________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :D
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne prezenty ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prezenty ; -)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam do mnie . ♥ + proszę kliknij w link w najnowszej notce na moim blogu ;* pozdrawiam ♫

    OdpowiedzUsuń
  13. a gdzie wyniki konkursu bo nie mogę znaleźć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www33.zippyshare.com/v/89310796/file.html ;)

      Usuń