Obserwatorzy

niedziela, 8 grudnia 2013

nowe zajęcie

W końcu znalazłam sobie jakieś zajęcie na te długie jesienne dni. Wczoraj przeglądnęłam masę gazet i zaczęłam wycinać to, co mi się podobało. Mam zamiar tworzyć kolaże, lubię takie robótki, a nie chcę ciągle oglądać TV i surfować po necie. 
Ostatnio trochę się załamałam. Zrobiłam te testy alergologiczne i wcale nie wyszły tak kolorowo. Jestem uczulona na sporo składników, które występują m.in. w farbach do włosów, a czasami stosuje się je np. do farbowania ubrań. Na jedną rzecz mam tak silną alergię, że panie które mnie badały były w szoku. Jeszcze we wtorek jadę do pani alergolog porozmawiać. Musi być jakiś sposób, żeby chociaż trochę mnie wyleczyć. Nie wyobrażam sobie, żebym przez całe życie nie mogła farbować włosów. Jednak najbardziej rozczarowało mnie to, że mogę mieć problem ze zrobieniem tatuażu. Kiepsko, bo bardzo chcę tatuaż, a rodzice nie mają nic przeciwko. Głupia alergia! -.-
Dobra, myśl Klaudia pozytywnie ^^
Muszę ogarnąć czy mam coś na jutro do szkoły...
                                  Klaudia





54 komentarze:

  1. fajny pomysł z tymi kolażami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł świetny :)
    Słabo z tą alergią, serio :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę jechać do alergologa i też mi się to jakoś nie uśmiecha ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też często tworze takie przeróżne kolaze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i te w zeszytach ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wezmę udział w rozdaniu, za momencik. :)
    Ojej, rzeczywiście słabo z tą alergią. Ja mam na te "wdychane", a wręcz astmę i naprawdę, lepiej nie ryzykować... :/

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak kiedyś robiłam :) Te zeszyty mam do dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też tak kiedyś robiłam :) te zeszyty mam do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tymi kolażami. Ja nie jestem na nic uczulona i trzymam kciuki, żeby i Tobie się polepszyło :) Śliczne zdjecia :)

    Pozdrawiam :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się. Mam znajomą, które też jest uczulona na mnóstwo rzeczy, w tym na niebieski barwnik, ale bierze tabletki i normalnie może funkcjonować. Ja za to, gdy byłam mała miałam uczulenie na... trawę!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na robienie kolaży ^^ Śliczne zdjęcia ♥

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no to ciekawe sb zajęcie znalazłaś :)))) śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne zdjęcia :)
    Mam nadzieję, że uda Ci się zrobić coś z tą alergią...

    Ps. tatuaż to fajna sprawa- jednak wciąga :) Ja mam 2 i już planuje 3, a początkowo miałam zamiar zrobić tylko 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki, że jakoś wyjdziesz na prostą z tą alergią :) W przyszłości także chce miec tatuaż :D
    Obserwujemy?

    adriana-adaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy byłam w gimnazjum prowadziłam taki sam zeszyt ;-)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ;-)
    / hippienika.blogspot.com
    i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne te wycinanki! :)
    wspolczuje takiej alergii! ja tez jeste alergikiem, ale raczej kurz, roztocza i pyłki... i do tego jeszcze byla astma. mowili ze nie bede mogla miec zwierzat, ale chyba 3 letnie odczulanie cos pomoglo bo mam kota, nie biore juz zadnych leków i jest dobrze. Wiec mysle ze jak sie bedziesz odczulać to objawy sie znacznie zmniejszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja! ; )

    http://www.mrkfashion.pl/2013/12/black-trench.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł z tymi wycinankami, też kiedyś zaczęłam coś takiego robić, ale skończyło się dwóch stronach i dalej złapał mnie leń :C A z tą alergią, to naprawdę Ci współczuję. Ja osobiście jestem uczulona na...dezodorant. Na szczęście tylko na ten z Dove, przynajmniej tak to wygląda, bo jak tylko go użyłam, zsypało mnie. Choć to równie dobrze mogły być śliwki...No nic. Mam nadzieję, że uda się Ciebie wyleczyć :D Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog <3 *o*
    Bardzo ciekawie piszesz !
    obserwacja za obserwacje :) ! ?
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog ;)
    obserwuje i zapraszam do mnie: http://saandraaa-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. o rany ale jesteś śliczna !

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł :) biedna :( oby jakoś Cie wyleczyli :*

    Zapraszam - agadiar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia u lekarza,może nie będzie tak źle:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będzie dobrze, nie przejmuj się. Pewnie dostaniesz jakieś leki żeby ''zaleczyć'' to uczulenie ;-)))

    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję,że będzie dobrze.
    Wiara czyni cuda także bądź dobrej myśli ♥

    http://o-justbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. No niestety alergia okropna rzecz ale da się z nią żyć ;) też kiedyś wycinałam z gazet i robiłam różne gażety, fajna sprawa ;)

    obserwuje http://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna sprawa z kolażami. Można stworzyć na prawdę ciekawą pracę. :)
    Obserwuję i pozdrawiam.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie super! ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zajęcie.:) Śliczna ramka i świeczuszka. Jejku jaka Ty piękna jesteś.:* <3 Ślicznie tu i chętnie będę wpadała na kolejne posty.;) Obserwuję i zapraszam do siebie, może też Ci się spodoba.;) Mam taką nadzieję.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. mam tatuaż od 10 lat, po jego zrobieniu dostałam strasznej wysypki, bardzo się bałam i musiałam brać antybiotyki...

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna ramka. Chcę taką! :)

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł , i świetne wykonanie :)
    Obserwujemy ? Zacznij ; * http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. urzekła mnie ta ramka :)

    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;)
    www.martulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Co do farbowania włosów, to jako stary alergik, niezadowolony z koloru włosów, polecam naturalne farby. Chemiczne często uczulają (mają kilka substancji, co mogą zrobić krzywdę).

    Jakby coś, to u mnie na blogu s.a wpisy o farbach roślinnych, a teraz testuję kolejne kolory. Nie dość, że zero alergii, to zioła z tych farb zwykle dobrze działają na włosy i skórę głowy. Łupieże, itp. w ogóle się mnie nie imają, a włosy rosną i lśnią. :-)

    Tak, że jest sposób!

    Pokaż swoje kolaże na blogu!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna sprawa z tym kolażem. :P

    OdpowiedzUsuń
  37. hej wziolam udzial w konkursie ;D dzieki za info uff zdazylam ;D a gdzie to ciebie az do mnie przywialo ? ;D ale fajnie ze moge wziac udzial ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Też kiedyś zbierałam wszelkiego rodzaju wycinki z gazet i wklejałam do zeszytu

    OdpowiedzUsuń
  39. Będzie dobrze, podleczą Cię trochę na pewno :) Ja też mam zajęcie na zimowe dni: uczę się szyć na maszynie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Klaudio właśnie myszkuje na twoim blogu! Jest naprawdę fantastyczny. Zostaje i dodaje Cię do obserwowanych blogów. Dodam jeszcze że śliczna z Ciebie dziewczyna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowe wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Też kiedyś robiłam takie kolaże ! Ale potem mi się to znudziło ;) Współczuje alergii !

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia :) współczuję :c

    OdpowiedzUsuń
  43. moja kolezanka uczulona jest na henne
    dowiedziala sie o tym w przykry sposob, gdy farbowala wlasnie wlosy i spuchla na twarzy tak bardzo ze zaczela sie dusic

    OdpowiedzUsuń
  44. wybacz, ale chwilowo nie mam głowy do rozdań. choć zapisałąm chyba z 10 w których wzięłabym udział, ale czasu brak


    ciekawy pomysł na kolaże
    ale ja bym robiła coś w stylu outfitów ;)
    ah alergia. ale cóż poradzić :(
    pierwsze TWOJE zdjęcie jest świetne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też mam czasowe takie napady wtedy sklejam , maluję itp

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. wlasnie! mysl pozytywnie :D bedzies miala ten tatuaz i koniec kropka :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzień dobry,
    Niestety nie znalazłam na stronie adresu e-mail. Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współpracy. Proszę o kontakt na: kontakt@blog-media.pl z informacją na temat adresu bloga.
    Pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  48. A jakie miałaś badanie robione? Test skórny, z krwi (IgE czy test transformacji)?
    Wiesz niekiedy można być uczulonym i nie mieć objawów, wtedy to jest atopia nie alergia. Gorzej jeżeli masz jakieś dolegliwości z tego tytułu i dlatego byłaś diagnozowana w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  49. pretty face =) you look like Camilla Belle dear =)hope you could check my blog too =) we can follow each other too. just let me know =) hugs http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń