Obserwatorzy

środa, 18 grudnia 2013

Prezent

Dzisiaj mam jakiś dobry dzień w porównaniu z ostatnimi. Nie poszłam do szkoły, bo miałam tylko 4 lekcje, okazało się, że babcia po długim i trudnym leczeniu jest zdrowa no i jeszcze dostałam od Dziadków prezent. Dali mi go trochę wcześnie, ale chyba nie mogli już wytrzymać. Póki co nadal urzęduję na starym laptopie, bo nowego boję się ruszać ;P Jutro mam tylko 5 lekcji, ominą mnie 3 lekcje rozszerzonego polskiego i w tym sprawdzian... dlatego też jutro postaram się edytować poprzedni wpis i ogłosić zwycięzce. Osoba jest już wylosowana, ale jeszcze troszkę cierpliwości ;)
Myślę o takim poście, który zawierałby trochę informacji o mojej osobie. Raczej nigdy nie pisałam, co tak najbardziej lubię robić itp. Jeśli macie ochotę się czegoś dowiedzieć, możecie zadać mi pytanie pod tym postem ;)
Dziękuję za kolejnych Obserwatorów!
Trzymajcie się, jeszcze tylko 2 dni i wooolne!
                                                                                       Klaudia






15 komentarzy:

  1. miałam Sony Vaio ,niestety miałam jakiś pechowy egzemplarz, że nawet roku nie wytrzymał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny prezent od dziadków :)
    piękne ozdóbki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeejku świetnie się ten Sony prezentuje, w dodatku jeszcze biały <3
    zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci prezentu. ;)

    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie. Jak weszłam na twojego bloga od razu mi wszystko w dół zjechało. A poza tym nie mogę doczekać się wyników.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent!
    Również miałam dzisiaj dobry dzień :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezent!
    Również miałam dzisiaj dobry dzień :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie się zdziwiłam że blog sam zjeżdża...

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie na rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent c:

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;) http://juliamirowska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. na szczęście już po klasówkach :D bardzo podobają mi się zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń