Obserwatorzy

niedziela, 29 grudnia 2013

zmiany, zmiany, zmiany

Wkrótce miną 2 lata odkąd zaczęłam prowadzić bloga, jednak rok temu postanowiłam prowadzić go troszkę inaczej. Usunęłam posty, które w moim odczuciu nie były aż tak bardzo istotne i postanowiłam, że będę pisać rzadziej, ale bardziej treściwie. Dziś, po roku takowego dodawania postów nadal czegoś mi brakuje. Znowu postanowiłam coś zmienić, a właściwie dodać. Oglądam dość dużo " youtuberów", głównie zagranicznych, więc dlaczego nie miałabym spróbować dodawać własnych filmików? Już od jakiegoś czasu mam wybrany kierunek studiów, który jest związany z radiem i telewizją. Zaczęłam nawet współpracować z lokalną telewizją, aby nabyć jakieś doświadczenie, chociażby poprzez przeprowadzanie wywiadów... dlatego powtarzam pytanie, dlaczego mam nie spróbować z youtube? Zdaję sobie sprawę, że jest mnóstwo ludzi dodających filmiki na tą stronę, jedne kanały są lepsze, drugie mniej. Wiem też, że mojego bloga czytają niektórzy moi znajomi i mogą mieć " rozrywkę" z tego co robię, ale przestałam o to dbać. Jak chcę widzieć jakiś progres to muszę przestać zwracać uwagę na to, co mówią o mnie inni ( mam na myśli jakiekolwiek " podcinające skrzydła" opinie) i zacząć robić swoje. Może brzmi to śmiesznie, ale jeśli ktoś czytał książkę typu " Sekret" to na pewno wie, co mam na myśli.
Do rzeczy... w nowym roku ruszam z kanałem na yt. Raczej nie mam w planach dodawania czegoś typu "my morning rutine", bardziej chodzi mi o jakieś relacje z wydarzeń, w których brałam udział itp. Póki co, postaram się nagrać jakiś krótki filmik, w którym opowiem co nieco o sobie. Posiadam też kilka vlogów z wyjazdu do Włoch, więc może uda mi się coś zmontować. Spróbuję ogarnąć program do obróbki video, który miałam już wgrany przy zakupie nowego laptopa, ale przypuszczam, że będę musiała jeszcze zdobyć jakiś inny. Jeśli znacie jakiś fajny program oprócz avidemux i windows movie maker, to byłabym wdzięczna za jakiś komentarz. Teraz to chyba na tyle, oglądnę sobie skoki narciarskie, a później wrócę do pracy. Muszę m.in. zrobić post z podsumowaniem roku, ale też zmienić wygląd bloga, bo teraźniejszy nagłówek jest tylko chwilowy.
Dodaję jakieś zdjęcie z telefonu, którego chyba jeszcze nie dodawałam i zmykam.
Trzymajcie się i dajcie mi znać, czy Wy macie w planach jakieś zmiany w przyszłym roku  ;)


15 komentarzy:

  1. Masz rację, nie myśl o tym co uważają znajomi tylko rób swoje! :)
    http://hopless-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za realizację filmików z przyjemnością obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chętnie będę oglądać Twoje filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz racje;) DO YOUR THING - to jest takie moje motto, którym kieruje sie w życiu ;)
    Ze niecierpliwością czekam na filmikiiii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekamy, czekamy na filmiki hihi ! :)
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie będę Cię oglądać :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To trzymam kciuki kochana ;))

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że ci się uda. Życzę ci dużo, dużo i szczęścia i wytrwałości. Z niecierpliwością czekam też na pierwsze efekty twojej pracy :) No i nie przejmuj się złośliwymi komentarzami czy to na blogu, czy w rzeczywistym świecie. Zawsze będą jacyś zazdrośni, albo ktoś, kto ma po prostu inną opinię. Ale jeśli chcesz pracować w telewizji, pora przygotować się na tego typu ataki. Do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciesze się ze blog nie ucieka na dół <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, co do programu do obróbki video itp - Ja polecam Corel Video Studio pro X5 : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for taking the time to discuss this, I feel strongly about it and love learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with more information? It is extremely helpful for me.
    Beach volleyball games

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia z youtube, duzo subow ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiesz jaka jestem ciekawa Twoich filmików. :) Życzę Ci oczywiście powodzenia w spełnienie swoich postanowień.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Took me time to read all the comments, but I genuinely enjoyed the article. It proved to become extremely beneficial to me and I am positive to all of the commenters here! It is constantly nice whenever you can not only be informed, but additionally entertained! Im sure you had enjoyment writing this post.
      jeux de fille

      Usuń
  14. chętnie zobaczę jakiś filmik :)

    OdpowiedzUsuń