Obserwatorzy

poniedziałek, 13 stycznia 2014

boots

Dzisiaj wpadam do Was, żeby pokazać buty, które zamówiłam na http://www.dresslily.com/ . Są naprawdę śliczne. Zdziwiłam się, że tak szybko do mnie doszły. Szkoda tylko, że póki co nie mam gdzie ich założyć. Mimo, że są mega wygodne to do szkoły raczej się w nich nie wybiorę. Chociaż nie przepadam za robieniem zdjęć w domu, to dzisiaj byłam na to skazana. Pogoda nie zachęca do " sesji". Nie rozumiem też tego, że niektórzy tak ładnie wychodzą na zdjęciach, a ja zawsze muszę robić jakieś dziwne miny, albo śmiesznie pozować... nie ważne. W weekend byli u mnie znajomi, pograliśmy trochę na x' boxie, a z Agatą nakręciłam Best Friend Tag. Gdy tylko znajdę dłuższą chwilę, to postaram się coś zmontować. ;)
Tu podaję link do butów ---> [click]
Kiedy zaczynacie ferie? Ja jeszcze sobie troszkę na nie poczekam :3
aaa... i zamieniłam nieużywanego przeze mnie formspring'a na ask'a. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie np. bloga to link znajdziecie po lewej stronie. ;)








12 komentarzy:

  1. ahh buty, bardzo ładny model sobie wybrałaś, ja też bym nimi nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie te buty wyglądają ;)) widze zę słuchamy tego samego ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty :)
    Ja jak widzę w szkole młodsze roczniki na obcasach to mi ręce opadają, bo to nie jest miejsce do chodzenia w takich butach.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne te buty! i kurtka mi się niesamowicie podoba!
    dopiero zaczynam, ale zapraszam na małe oględziny :) - startadulthood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ty gadasz, świetnie na zdjęciach wychodzisz, tak naturalnie.
    Mega twoje nogi wyglądają w tych butach ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohoho, prześliczne masz te buty. Chciałabym mieć choć jedną parę takich, ale założenie ich w moim przypadku groziłoby śmiercią. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te buty !

    http://lethaal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń