Obserwatorzy

niedziela, 19 stycznia 2014

Filmik

Hej Kochani!
Miałam zrobić post z podsumowaniem ubiegłego roku, jednak dużo osób zaczęło takie posty wrzucać i stwierdziłam, że poczekam. Chciałam po prostu wrzucić tu zdjęcia z tych najważniejszych wydarzeń, ale z racji tego, że mam ich multum postanowiłam zrobić filmik. Video wgrywało się całą noc i jeszcze trochę... Miał być vlog, ale mam problem z zapisaniem go w HD, ale jeszcze nad tym popracuję.
Dzisiaj jest tyle wydarzeń sportowych w TV- biegi, skoki narciarskie, piłka ręczna, a ja naprawdę uwielbiam kibicować naszym. Muszę to wszystko ogarnąć, a jeszcze chcę zobaczyć jak wyglądam w sukience, którą kupiłam na półmetek. Mam wątpliwości czy pójść w niej, czy może kupić jeszcze inną... Tak, faktycznie mam problemy xD

Jako, że jeszcze nie zrobiłam tego podsumowania roku, to teraz postaram się to w miarę krótko zrobić.
2013- wiele fajnych wyjazdów m.in. Lednica, Niemcy, Włochy. Poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi. Wymiana i obóz to były bardzo dobre decyzje. Cieszę się, że nie znając nikogo odważyłam się pojechać na Sycylię. Szybko poznałam nowe osoby, zakolegowaliśmy się, a Marcela wpada nawet do mnie w ferie.
Cieszę się, że moi bliscy wyszli z ciężkich problemów zdrowotnych, a w szkole poszło mi całkiem dobrze. Mimo pewnych zmian, moich tzw."dołów" i jak ja to nazywam " dni bezsensu życia" (kiedy nie chce mi się dosłownie nic) pokuszę się ze stwierdzeniem, że ten rok był lepszy od kilku poprzednich. Wszystkim znajomym i rodzinie dziękuję... i już nie mogę się doczekać, co dobrego przyniesie 2014.

Zdjęcia do filmiku starałam się wybierać takie, które raczej nie pojawiały się na blogu. Podeszłam do tego z dystansem. Jeśli się podoba, możecie kliknąć łapkę w górę i zasubskrybować. Zapraszam ^^ Włączcie HD :)


9 komentarzy:

  1. ciekawy :) bardzo fajnie ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się filmik bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łapka leci w górę! Naprawdę miło się oglądało mimo, że były to same zdjęcia. Aż się uśmiechałam podczas filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny jest :)))
    // klikniesz na moim blogu w baner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super filmik <3


    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie fajne masz te zdjecia♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super filmik!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń