Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

nowe znajomości/ new friends

 Bardzo lubię poznawać nowych ludzi, dowiadywać się o tym, co lubią robić itp. W ubiegłym roku poznałam sporo osób głównie dzięki wymianie do Niemiec i wakacji we Włoszech. W tym roku chciałabym poznać osoby, które wchodzą na mojego bloga. Uwielbiam dostawać listy, szczególnie te tradycyjne, ale również mailowe. Kiedyś wysyłałam dużo pocztówek z postcrossing, ale teraz stwierdziłam, że może ktoś z Was chciałby się powymieniać jakimiś listami ( tradycyjnymi lub poprzez e-mail'e). Bardzo byłoby mi miło gdyby Ktoś z Was się odważył i napisał do mnie na maila z zapytaniem o adres, czy też po prostu napisał coś o sobie na poczcie. Może napiszecie, co chcielibyście się dowiedzieć o mnie. Na pewno odpiszę. Czekam, wierzę, że komuś się spodoba taki pomysł ;)

Last year I met a lot of people, especially in the holidays. Now I would like to know something about you, about the people who visit my blog. If you would like to write me a letter or e-mail I will be very happy. Write something about yourself, your interests, etc. I'm sure I'll answer. My e-mail taketheworld07@wp.pl  

Wczoraj wyszłam zrobić koleżance kilka zdjęć i przy okazji Ona zrobiła mi też jakieś śmieszne, więc dodaję.
Jakie macie plany na weekend?


15 komentarzy:

  1. fajna bluza :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszłaś :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że jest to bardzo fajny pomysł.;) I chyba się skuszę, jeśli oczywiście chcesz? A jeśli chodzi o zdjęcia to są na prawdę piękne! ;*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Brrr. Nie było Ci zimno? Chociaż dzisiaj było bardzo ciepło jak na zimę.
    Bardzo spodobał mi się Twój pomysł i jeśli tylko znajdę chwilkę to chętnie napiszę :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!
    Cudowna bluza :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna stylizacja *o* Zgadzam się z komentarzami u góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza!

    Aleksuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluza, uwielbiam Paryż ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprobuje coś napisac Ci na email, poniewaz lubie taki sposob komunikacji. :)
    Zapraszam!
    you-make-me-a-smile.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluza <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedys czesto pisalam listy
    zdecydowanie bardziej wole tradycyjna poczte niz maile

    OdpowiedzUsuń