Obserwatorzy

środa, 1 stycznia 2014

sylwester

Dzisiaj będzie w miarę krótko... 
Życzę sobie i Wam, aby ten rok przyniósł nam jak najwięcej pozytywnych przeżyć, abyśmy osiągnęli nasze cele i ogólnie,  aby był niezapomniany. Sylwestra spędziłam z fajnymi osobami i ogólnie dobrze się bawiłam.
Ciągle pracuję nad vlogiem. W sumie mam nawet już kilka jego wersji , ale WMM nie chce mi tego zapisać.
Jak przebiegło Wasze świętowanie? ;>
PS Znacie kogoś, kto podjąłby się "designu" na mojego bloga. Szczerze mówiąc, to naprawdę nie mam do tego cierpliwości ;/ ;)


na zdjęciach wyglądam, jakbym miała włosy na chłopaka :3

11 komentarzy:

  1. super zdjecia, pewnie super sie bawilyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne jesteście;)
    widać, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne zdjęcia! ♥
    ja świętowałam na domówce u znajomego :)
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że fajnie się bawiłyście :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poznałam. To ty? A chciałam powiedzieć, że świetnie wyglądała ta dziewczyna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa to podstawa :)


    Chętnie porozglądam się i pomyszkuję po Twoim blogu w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Impreza napewno udana^^ W końcu ze swoją paczką więc się nie dziwię ;)
    Propo designu to ja niestety nie pomogę bo sama potrzeowałabym w tym pomocy, ale jest dużo stron, blogerek które za darmo oferują się, że zaprojektują wygląd bloga, póxniej chyba ich blog trzeba zareklamowac czy coś, w każdym bądź razie napisac, kto go zrobił, ale blogi wyglądają cudnie niektóre ;)
    Sama co prawda nie skorzystałam, ale polecam ;)

    OdpowiedzUsuń