Obserwatorzy

piątek, 14 lutego 2014

always in love forever single

Awww. Walentynki, najlepszy dzień w roku... -.-
Przereklamowane, komercyjne święto- nieważne.
Dzisiejszy dzień spędzam w domu, bez szkoły i w koszulce z napisem takim jak w tytule posta.
Była u mnie Agata. Oglądała moja stare zdjęcia i sfotografowała je telefonem. Mam nadzieję, że nie wykorzysta ich w jakiś nikczemny sposób.
Cieszę się, że w końcu zaczęłam ferie. Mam trochę planów, mam nadzieję że wypalą :)
Resztę tego pięknego walentynkowego wieczoru zamierzam spędzić na komputerze, forever alone :3 poprzeglądam Wasze blogi, instagramy...
Ooo. jak macie insta to możecie obserwować :3 
http://instagram.com/klaudiagajowa
A jak Wy spędziliście dzisiejszy dzień? 
Trzymajcie się :*

                      Taką oto dostałam przed chwilą walentynkę. Kuzyn jak zwykle niezawodny :3


17 komentarzy:

  1. Świetnie! :) Prześliczny kubek na pierwszym zdjęciu :*
    Pozdrawiam,
    www.marthisse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha fajna walentynka - od kuzyna. ;P Śliczne zdjęcia! :* Jak ja lubię Twojego bloga! <3
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też sama spędzam Walentynki. :) Śliczne zdjęcie. *.*
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ja też nareszcie zaczęłam ferie cieszę się niezmiernie :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie piszesz... fajnie się czyta na prawdę :-) forever alone♥

    be-huuuman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubek i świczuszki - bomba ! :)
    A walentynka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochany kuzyn ; 3
    Zazdroszczę,że masz teraz ferie.
    Walentynek nie spędziłam jakoś specjalnie,chodź dziwnie,
    w parku z przyjaciółką jedząc lody mimo nie ciekawej pogody :p

    http://o-justbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No bo po co obchodzić dzień Świętego Walentego? Patrona osób psychicznie chorych i zakochanych. Przypadek? Nie sądzę :)
    Śliczne masz włosy :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka bransoletka od kuzynka :D Jeej jaki przesłodki kubeczek i świeczuszki <3
    bardzo ładnie wyglądasz, masz przecudne włosy zazdroszczę *.*
    pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza Walentynka.<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Komercyjne święto, a jednak ucieszyła cię taka walentynka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. slodka walentynka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękujemy bardzo za komentarz pozostawiony na naszym blogu ;)
    Uważamy, że Twój blog jest uroczy, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. miłych ferii :)
    http://nathalieebloog.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja walentynki spędzałam z przyjaciółką ;) Nie przepadam za tym świętem :/
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna jakość zdjęć nikon d3100 ? :)



    become-wait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Te zdjęcia są śliczne!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń