Obserwatorzy

niedziela, 9 lutego 2014

Nowy pokój

Siedzę w nowym pokoju. Mam pyszną karmelową herbatę, widok na staw i las, włączoną muzykę i zastanawiam się, dlaczego tak ciągle narzekam. Denerwuje mnie mnóstwo rzeczy... od tego, że wyglądam jak "chomik", przez obowiązki szkolne, a na miejscu zamieszkania kończąc. Czasami mam wrażenie, że nie zasługuję na to wszystko, co mam. Wielu ludzi nawet nie marzy o tym, co ja mam na co dzień.
Koniec rozmyśleń.
Wczoraj kładłam z mamą panele. TAK! Ja kładłam ;) Wieczorem mama pojechała jeszcze po brakujące rzeczy do ikei, jak przyjechała to mnie obudziła i w środku nocy skręcałyśmy meble. Efekt? Mam nowy pokój. Brakuje jeszcze kilka detali, ale z czasem wszystko się ogarnie. Najważniejsze, że spokojnie mogę zapraszać znajomych na ferie. Pokój pokażę jak już będzie wszystko zrobione. Oprócz tego, że jest cholernie wysoko to raczej niczym specjalnym się nie wyróżnia. Wiele rzeczy z ikei, więc nic zaskakującego ;)
Kończę, żeby ogarnąć, czy muszę coś zrobić do szkoły i zmykam na skoki narciarskie. Teraz, gdy są igrzyska, to ciężko mnie odciągnąć od TV... jeszcze tydzień i ferieeee!
A Wy? Lubicie oglądać sport, czy raczej nie? ;)

Zdaję sobie sprawę, że zdjęcia w lustrze, to przejaw czystego egoizmu, ale cóż...





11 komentarzy:

  1. Chyba mam to samo lustro.:P Jejku nie mogę się doczekać aż zobaczę cały Twój pokój. Te świeczuszki są przekochane i przecudowne gdzie takie znalazłaś?;> Piękne zdjęcia i piękna Ty.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zobaczyłabym cały pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi to się Twoja bluzka podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę nowego pokoju! śliczną masz bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie wyglądasz jak chomik! :D ale czasem się tak marudzi i marudzi i nie zdaje sobie sprawy że inni mają dużo gorzej, dobrze że sobie o tym myślisz, samokrytyka czasem jest ok :) Piękny kawałek pokoju, jak będzie skończony to pokaż :)) Pozdrawaim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że postawiłaś na biały kolor, dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę gimnastyki przed snem nie zaszkodzi (obracanie głowy, żeby obejrzeć zdjęcia). ;>
    Hm... Każdy ma jakieś kompleksy, ale moim zdaniem jesteś śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo piekna i mega fotogeniczna :)
    Gratuluje rozkladania paneli ;D A pokój wyglada niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam te świeczki z ikei:)

    OdpowiedzUsuń