Obserwatorzy

niedziela, 2 lutego 2014

Półmetek

Dość długo nie dodawałam żadnych zdjęć, ale jakoś przez te mrozy i szkołę ciężko coś zaplanować. Wkrótce będę miała ferie, także na pewno będę miała co robić. 
Dzisiaj dodaję zdjęcia z półmetka. Jakoś nie miałam wielkiej ochoty na niego iść, ale nie żałuję. Było naprawdę fajnie... i DJ i znajomi się spisali ;) a co do sukienki... zmieniłam zdanie i kupiłam kolejną dosłownie w ostatniej chwili tzn. w dzień połowinek i tuż przed zamknięciem sklepów, ale w mojej rodzinie robienie czegoś na ostatnią chwilę to tradycja. :D
Zostawiam troszkę zdjęć i zmykam na obiadek... aż boję się wejść na facebook'a, aby tylko nie wysyłać masy zdjęć każdemu z osobna :3

Macie już ferie? Jak je spędzacie?




księżniczka <3











13 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! :) Widać, że dobrze się bawiłaś :) Ja już niestety po feriach, to, co dobre niestety bardzo szybko się kończy :(
    Pozdrawiam ;*

    www.marthisse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądałaś :) Ja mam ferie dopiero od 17 lutego :)

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!
    widać, że się dobrze bawiliście :) swietnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjęcia i ślicznie wyglądałaś :)
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiała być niezła zabawa. U mnie nazywa się to półmetek, ale nie wypaliło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co z tego, ze na ostatnią chwilę ! Pięknie wyglądałas :) Super zdj !:*

    OdpowiedzUsuń
  7. też miałam półmetek w ten weekend! pięknie wyglądałaś♥

    OdpowiedzUsuń
  8. same fajne sukienki tu widzę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać impreza była udana! Pięknie wyglądałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia ;)
    Najważniejsze że się dobrze bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Bardzo pozytywne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. my swoje połowinki mieliśmy w listopadzie i również się dobrze bawiłam :)
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń