Obserwatorzy

sobota, 29 marca 2014

Croatia


Ładowałam już zdjęcia z inspiracjami, ale zauważyłam, że większość z nich jest wakacyjna. Przypomniało mi się, że znalazłam zdjęcia z Chorwacji z 2012 roku i postanowiłam je dodać. Zdaję sobie sprawę, że nie są one najlepsze, zarówno ze względu na chociażby mój wygląd jak i jakość ( robione najzwyklejszą cyfrówką), ale blog jest dla mnie formą pamiętnika i chciałabym, abym w łatwy sposób mogła odnaleźć zdjęcia, które są dla mnie wspaniałą pamiątką. Wybrałam jakieś najbardziej ogarnięte, chociaż wydaje mi się, że i tak nie mam na komputerze wszystkich fotek z tego wyjazdu... w każdym bądź razie są to zdjęcia z Pakostane- wyjazdu na zakończenie gimnazjum. W sumie nie pamiętam, dlaczego nie mam ich tu w jakimś poście... możliwe, że usunęłam.

Post miałam dodać, aby napisać, co zdarzyło się w przeciągu ostatnich kilku dni.
W ubiegłą sobotę znajomi mnie zaskoczyli, bo naprawdę nie spodziewałam się, że tylu ich przyjedzie... ale dziękuję im za to, mogę częściej udostępniać im "teren" i niech organizują ogniska :) W ostatnich dniach myślę też nad planami wakacyjnymi. Jest propozycja wyjazdu do Grecji, ale znajomi tak słodko namawiają mnie, żebym jechała z nimi do Mielna, że mam wątpliwości. Miałam wziąć się za naukę, bo przyszły tydzień będzie ciężki, ale cały dzień robiłam nic, a wieczorem byłam pobiegać. Zmarnowałam cały dzisiejszy dzień na siedzeniu w domu, ale ta chwila na dworze z muzyką, zapachem wiosny i sportem zdecydowanie poprawiła mi humor. Zbieram się, bo rano jadę do Wrocławia.












12 komentarzy:

  1. no, taką pamiątkę z wakacji trzeba zachować, piękne widoki, faktycznie coś z barwami zdjęć wyszło nieszczególnie, ale najważniejsze są chwile uchwycone na zdjęciu :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne! Ja chcę wakacje! :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne widoki ! Świetnie tutaj u Ciebie na blogu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia i czarne buty na koturnie : 3

    http://o-justbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę ci takich podróży. Mam nadzieję, że mimo odrzucenia któregoś wyjazdu, tegoroczne wakacje spędzisz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne widoczki:))
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog. Ciekawe posty.

    Zapraszam do nas to nasze początki ale mamy nadzieje że pomożecie nam aktywnie prowadzić tego bloga:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Obserwujemy? :) Zapraszam :)

    Dodam, że sprzedajemy zegarki i biżuterię.
    Znajdziesz nas na:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kraj, byłam widziałam:))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia!
    http://heikasiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń