Obserwatorzy

środa, 19 marca 2014

#selfie

Ostatnio wszystko naprawdę na +. W szkole zdobyłam tyle 5, że aż sama jestem zdziwiona, jutro mam imieniny, co zapowiada mi wiosnę i ogólnie jestem jakaś szczęśliwsza.
W poniedziałek byłam w hotelu Haston we Wro. na spotkaniu z Oriflame, znowu dowiedziałam się masę rzeczy. Firma wprowadza genialne kosmetyki m.in. tusz do rzęs, który zwiększa objętość rzęs 24 razy. Oriflame to dla mnie temat "morze", dlatego postaram się napisać o tym osobny post i zorganizować rozdanie.
Dzisiaj miałam taki "lajtowy" dzień. W szkole bardzo spoko, kibicowaliśmy naszym chłopakom na licealiadzie. Ooo... i babcia zrobiła mi pyszny obiad. Ogólnie nie przepadam za zupami, ale tajska jest pyszna. Jeżeli nie mieliście okazji jeszcze jej spróbować, to polecam. 
No i to jest właśnie kolejny post, bez fajnych zdjęć i bez ciekawej treści. Czekam na jakieś wyjazdy, żeby mieć o czym pisać... a no właśnie... Grupa, z którą jechałam na zeszłoroczne wakacje w tym roku wybiera się do Czarnogóry. Miejsce śliczne, ale zaplanowałam, że polecę do Anglii i przeproszę się z polskim morzem.
Planujecie już wakacje?

To byłoby na tyle, 3majcie się :*

i głupie samojebki



na chwilę przeszedł mi etap ciągłego słuchania Brown'a, Derulo, Kid Ink'a ... dlatego zanim wrócę do mojej obsesji, to wstawiam 2 boysband'y xD



3 komentarze:

  1. Nie ja jeszcze nie planuje wakacji dla mnie to jeszcze daleka przyszłość :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam zaplanowane wakacje na sportowo, oboz w Pucku zapowiada się mega fajnie :) http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękniejesz z każdym kolejnym dniem :)
    Boysbandy moim zdaniem opierają się tylko na "ślicznym" wyglądzie piosenkarzy... Szkoda, bo wielu facetów, ma fantastyczne głosy, a nie jest tak popularnymi jak ci z ładnymi twarzami.

    OdpowiedzUsuń